خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: پیک سوم بیماری کرونا در شهرستان ملایر با مدیریت همکاران و بازرسی‌های انجام شده در حال مدیریت است.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۵۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶

پیک سوم کرونا در ملایر در حال مدیریت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت اله ولدی در آیین تکریم و معارفه بخشداران سامن و مرکزی شهرستان ملایر با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: همکاران ما در این شرایط سخت بیماری از هیچ گونه کار و تلاشی دریغ نورزیدند.

وی افزود: پیک سوم بیماری کرونا در شهرستان ملایر با مدیریت همکاران و بازرسی‌های انجام شده در حال مدیریت است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: ۶ ماهه نخست امسال نیز با این شرایط، در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی، از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده در استان، حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به عبارتی حدود ۴۰ درصد متعلق به ملایر بود.

وی افزود: علاقمندی شخصی من این است که در چنین جلسات و تغییر تحولاتی، سازمان را پویاتر کنیم و از ظرفیت همکاران خود استفاده کنیم و امروز هم به دنبال همین هستیم.

ولدی با بیان اینکه وزارت کشور بزرگ‌ترین وزارتخانه بعد از معاونت اول رئیس جمهوری است که تصدی کلیه امور را بر عهده دارد و من علاقمندم در پست‌های مدیریتی از بدنه خودمان استفاده کنم، یادآور شد: همکاران فرمانداری آشنایی کاملی با مسائل و شرح وظایف وزارت کشور دارند و هرچه از ظرفیت موجود خودمان استفاده کنیم منشأ خیرات و برکات بیشتری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخشدارن و همکاران ما شبانه روز تلاش می‌کنند، عنوان کرد: بخشداران یکی از وظایف سنگینی که بر عهده دارند بحث انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های مصطفی عبدالملکی تقدیر و محمد زنگنه به عنوان بخشدار سامن معرفی شد، همچنین با تقدیر از تلاش‌های رضا ابوالحسنی در سرپرستی بخشداری مرکزی، فیروز ملکی به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان ملایر منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات