خبرهای داغ:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با نماینده شاهرود تاکید کرد

اهمیت کیفیت مراسم آیت الله سیدمحمود شاهرودی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر توجه به کیفیت برگزاری نکوداشت آیت العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی (ره) از مراجع تقلید و علمای فقید شیعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۸۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با وی با اشاره به جایگاه و شخصیت این مرجع تقلید، خواستار توجه جدی به کیفیت و نحوه برگزاری نکوداشت آیت العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی شد.
علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی هنری این شهرستانها، بر توجه بیشتر به توسعه و تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی تاکید کرد.
وی خواستار بازسازی و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود، تسریع در احداث مجتمع فرهنگی هنری جدید شاهرود، اصلاح و ارتقای چارت سازمانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و به کارگیری نیروی انسانی مناسب شد و گزارشی از برنامه‌ها و اهداف برگزاری نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی ارائه کرد.
فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار با بیان مطالبی در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری در شهرستان شاهرود، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری نکوداشت آیت الله العظمی شاهرودی ارائه کرد.
وی همچنین با گرامیداشت یاد مرحوم محمد محمدپور مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مناسبت را مورد اشاره قرار داد و از توجه دکتر صالحی به مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها تقدیر کرد.
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست در خصوص درخواست‌های مطرح شده دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری به واحد‌های ذیربط صادر کرد.
نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود شاهرودی قرار است سال آینده در قم و شاهرود برگزار شود.
نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی با کیفیت برگزار شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها