خبرهای داغ:
رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه:

توزیع 200 بسته حمایتی در بین دانش آموزان ارومیه

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه از توزیع 200 بسته حمایتی در بین دانش آموزان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۱۴۰۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

ناصر رکاب امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در برنامه مشترک حمایت اجتماعی و فرهنگی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و مشارکت اداره کمیته امداد امام خمینی منطقه یک ارومیه اجرا شد، 200 بسته حمایتی مشتمل بر کیف، کفش، انواع نوشت‌افزار و یک بسته ماسک در بین دانش آموزان مناطق کم‌برخوردار کلانشهر ارومیه توزیع شد.

وی ادامه داد: تدوین و اجرای برنامه‌های حمایتی با رویکردهای اجتماعی و فرهنگی در راستای کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی مهم و حائز اهمیت است.

این مسئول اضافه کرد: تعامل و هم‌افزایی بین نهادهای حمایتی و اقدام مشترک برای اجرای برنامه‌های مدون در این زمینه می‌تواند به تقویت میزان اثربخشی اقدامات منتهی شود.

رکاب به برنامه‌های متنوع تدوین شده در حوزه حمایت اجتماعی از اقشار کم‌برخوردار جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی و رویکردهای ارزشمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ارتقای کمّی و کیفی برنامه‌های حمایتی و تمهید مقدمات لازم برای توسعه اقدامات مشترک اجتماعی و فرهنگی با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی و اجتماعی است.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: در همین راستا براساس تاکید شهردار ارومیه پیرامون کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار جامعه با تمام توان و امکانات تلاش می‌‌‌‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات