مسئول صندوق ذخیره بسیجیان سپاه امام حسن مجتبی (ع):

پویش وحدت در استان البرز راه اندازی شد

مسئول صندوق ذخیره بسیجیان سپاه استان البرز از مشارکت بسیجیان در پویش وحدت تا پایان آبان ماه سال جاری و اعلام برگزیدگان این پویش در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۹۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جوادی پور ضمن گرامیداشت هفته وحدت و روز استکبار ستیزی اظهار داشت: پویش وحدت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) و نیز محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) از 11 تا 30 آبان در بستر وب سایت صندوق ذخیره بسیجیان استان البرز در حال اجرا می باشد.

پویش وحدت در استان البرز راه اندازی شد

وی با بیان اینکه بسیجیان فعال با عضویت در وب سایت این صندوق می توانند از مزایای ویژه این صندوق بهره مند شوند، افزود: بسیجیان فعال با حداقل یک سال فعالیت می توانند در این صندوق عضو و در پویش وحدت با جوایز ارزنده شرکت کنند.

وی همچنین با بیان نحوه عضویت و مشارکت در این پویش، متذکر شد: افراد واجد الشرایط و علاقه مند با مراجعه به وب سایت www.sahabcard.ir و با ساخت صفحه شخصی (تایید یک هفته ای) و نیز انتخاب پویش از قسمت فرهنگی در این برنامه مشارکت می کنند.

وی مشارکت در این پویش را تاکنون قابل قبول بیان و از بسیجیان در جهت حضور و بهره مندی از مزایای سامانه سحاب دعوت به شرکت و ثبت نام در این سامانه کرد، گفت: 1450برگزیده این پویش در هفته بسیج مستضعفین معرفی و به قید قرعه جوایز (تبلت، کارت اعتباری دو میلیون تومانی، بسته اینترنت دو میلیون ریالی، بسته بهداشتی دو میلیون ریالی، بیمه عمر و حوادث دو میلیون ریالی و تسهیلات قرض الحسنه) اهداء می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار