نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا نیازمند عزم و مشارکت همگانی است

امام جمعه اراک با اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری کرونا و کاهش مبتلایان به کرونا گفت: امروز همه وظیفه داریم در امر پیشگیری ازکرونا تلاش کنیم تاورودی بیمارستان ها ومبتلا شدن مردم کاهش یابد وبه حداقل ممکن برسد.
کد خبر: ۹۲۹۳۷۶۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی یک فرصت گران سنگ پیش روی ملت ایران و امت های اسلامی قرار داده که نباید به سادگی از این فرصت گران بها عبور کنیم چراکه به ثمر نشستن این انقلاب نتیجه ده ها سال مجاهدت، فداکاری و حاصل خون صدها هزار شهید است.

وی افزود: پیشرفت های چهل ساله امروز نتیجه مجاهدت هاو فداکاری های بسیار زیادی است و امروز همه در قبال این پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب مسئول هستیم و البته این مسئولیت بیشتر مورد توجه مدیران و مسئولین نظام اسلامی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: نمونه انقلاب اسلامی در طول تاریخ در دنیا تکرار نشده است چراکه انقلاب های ایجاد شده در دنیا علاوه بر اینکه بر ضد بشریت و اسلام بودند ماندگاری هم نداشتند اما انقلاب اسلامی ادامه راه انبیاء و اولیاء الهی است و روز به روز به اقتدار آن افزوده می شود.

وی بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی دنیا تحت تأثیر تحولات عظیمی قرار گرفته است چراکه انقلاب اسلامی خمیر مایه آن حمایت از مظلومین و دفاع از مستضعفین عالم است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه منافع مردم در انقلاب اسلامی به عنوان رکن اصلی در انقلاب محسوب می شود،گفت: وجود رهبری های الهی در انقلاب و مدیریت آنها در شرایط حساس همواره در دنیا زبان زد است.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار ، ازخودگذشتگی، غیرتی دینی و اسلامی در کشور و منطقه اسلامی طنین انداز شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه در شرایط شیوع موج سوم بیماری کرونا همکاری با ستاد مقابله با کرونا و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد یک اصل مهم است،گفت: مسئولین و دستگاه های اداری باید در اجرای پروتکل ها مشارکت داشته باشند و مردم هم باید به قوانین پایبند باشند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی(ره) در استان مرکزی با محوریت مساجد و میدان داری ائمه جمعه ،بیان کرد: استان مرکزی در این مسئله پیشتاز است و در طی این مدت کوتاهی که از تشکیل قرارگاه می گذرد اقدامات بسیار قابل توجهی انجام شده و امروز روحانیت در امر مبارزه با کرونا پیشتاز هستند و این نشان می دهد روحانیت همچنان که در گذشته پیشگاه بوده امروز هم در میدان است

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امروز همه وظیفه داریم در امر پیشگیری از بیماری کرونا تلاش کنیم و باید کلیه ظرفیت های موجود را پای کار بیاوریم تا ورودی بیمارستان ها و مبتلا شدن مردم کاهش یابد و به حداقل ممکن برسد.

وی ادامه داد: قطع زنجیره بیماری کرونا نیازمند عزم همگانی و اداره جمعی است چراکه مبارزه با بیماری کرونا یک اقدام ملی و فراجناحی است که همه باید با استفاده از بسیج ملی این امر مهم را انجام دهیم و اختلاف نظر تصمیمات مقابله ای با کرونا غیر قابل قبول است و همه باید با پرچم داری وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا در یک مسیر حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امروز در شرایط کنونی حفظ انسجام و وحدت ملی یک اصل مهم است ، گفت: ایبن مسئله موجب عزت ملی ، کرامت و سربلندی خواهد شد و دعواهای سیاسی به ضرر منافع کشور و منافع ملی است و همه وظیفه داریم در مدیریت و اداره صحیح کشور کمک کنیم و از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی با اشاره به جنایت های آمریکا علیه ملت ایران و تحریم های دارویی بیان کرد: جلوگیری از ورود واکسن آنفولانزا و داروهای مورد نیاز مردم به کشور در شرایطی که هزینه های آن پرداخت شده خیانت به امت اسلامی و جامعه بشری است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز همه وظیفه داریم برای رهایی اقتصاد کشور از وابستگی به نفت تلاش کنیم و صادرات غیر نفتی باید افزایش پیدا کند و حمایت از تولید و تحقق جهش تولید امروز باید در دستور کار همه ما باشد و تلاش برای تحقق جهش تولید یک عبادت بزرگ محسوب می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار