خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه خوی:

بسیج یکی از مهم‌ترین یادگارهای حضرت امام است

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی گفت: بسیج یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین یادگارهای حضرت امام (ره) به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۷۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار موسی جعفرزاده امروز در نشست خبری از اجرای 300 برنامه به مناسبت چهل و یکمین سالروز گرامیداشت هفته بسیج در فضای مجازی و حقیقی در سطح این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون پیشقراول و پرچمدار تمامی عرصه‌ها در انقلاب اسلامی بوده و خدمات بسیجیان به جامعه انکارناپذیر است.

وی ابراز داشت: امسال با توجه به وضعیت بحرانی کرونایی و به وجود آمدن مشکلات معیشتی برای خانواده ها، برنامه های هفته بسیج با شعار "بسیج پیشروی خدمت و امیدآفرین" از 30 آبان ماه همزمان با نواختن زنگ ایثار و پیام تبریک فرماندهی سپاه خوی و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در بستر و فضای مجازی شاد" شروع خواهد شد.

این مسئول گفت: فلسفه مهم تاسیس سپاه و بسیج خدمت رسانی به مردم است و در هفته جاری سعی می کنیم مجاهدت‌های بسیج در طول 41 سال گذشته را در تمامی عرصه‌ها از جمله ۸ سال دفاع مقدس، جنگ نرم، رفع آسیب های اجتماعی، کمک به مردم در حوادث غیر مترقبه از جمله سیل و زلزله و مبارزه با کرونا برای جامعه تبیین شود.

وی با این عنوان که شجره طیبه بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه جهادی در بین مردم ایجاد شده است؛ و اینک سکاندار این شجره مولا و مقتدای‌مان امام خامنه ای عزیز می باشد، ابراز داشت: همزمان با 41 مین سالروز تشکیل بسیج " 5 آذر" بسیجیان در" مکتب عشق" درس مردانگی، ایثار و غیرت را خواهند آموخت.

وی همچنین با مطرح کردن " طرح شهید سردار سلیمانی "عنوان کرد: هدف اصلی این طرح، ارتقای سلامت جامعه و مردم است، و در این طرح  هر پایگاه مقاومت بسیج به یک پایگاه سلامت تبدیل خواهد شد، که اجرای این طرح با مشارکت همگانی و همکاری داوطلبانه مردم و دانشکده علوم پزشکی خوی اجرا می گردد.

وی گفت: افتتاح دفتر خبری بسیج در صدا و سیما، برگزاری یادواره های شهدا، نشست های بصیرتی، کلاس های آموزشی سبک زندگی اسلامی، برگزاری مسابقات، معرفی شهدا ی قشر  و ... از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج برگزار می شود

جعفرزاده یادآور شد: اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، اجرای مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه با بهره گیری از ظرفیت خیرین و پشتیبانی سپاه، تجلیل از بسیجیان، عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان، حضور جهادگران بسیجی در طرح ضدعفونی اماکن و سطح شهرستان نیز از جمله برنامه هایی است که در فضای حقیقی اجرا می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار