بیانیه بسیج دانشجویی‌دانشگاه زنجان بمناسبت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی

بمناسبت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی،بسیج دانشجویی‌دانشگاه زنجان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۵۷۹۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد. امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی بیشتر به اتحاد و یگانگی احتیاج دارند. فرزندان انقلاب به هیچ وجه نگذارند ایادی آمریکا و شوروی در آن دو محل حساس نفوذ کنند. تنها با بسیج است که این مهم انجام می‌پذیرد. (امام خمینی (ره))

نقش آفرینی‌ها و کارکرد‌های بسیج طی ۴۱ سال گذشته وحـماسه‌سازی‌های جاودانه آن در ۸ سال دفاع مقدس و سپس رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه آفرینی‌ها وبحران سازی‌های گوناگون استکبار جهانی و جبهه معاندین نظام و گره‌گشایی از مشکلات جامعه و ملت ایران در مقاطع سخت و حساس که الگوی فکری و عملی بسیجیان را برای همیشه مفید و هدایت بخش نسل‌های میهن اسلامی قرار داده، حقیقتی انکار ناپذیر است که از عصبانیت و چرایی هجمه‌های رسانه‌ای وعملیات روانی پرحجم دشمنان علیه این نهاد مقدس، رمز گشایی می‌کند.

امروز تفکر و فرهنگ بسیج با عبور از مرز‌های جغرافیایی و تشکیل هسته‌های مقاومت در منطقه، راهبرد غرب و متحدانش را در برابرمقاومت به بن بست کشانده و به سایر ملت‌ها آموخته است که چگونه می‌توان با تکیه بر اراده و قدرت ایمان در برابر ظلم و بی‌عدالتی قد علم کرد.

در پایان، بسیجیان ولایتمدار و متعهد بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان اعلام می‌دارند بسیج به پشتوانه تجارب ارزشمند و سرنوشت ساز خود در عـرصه‌های مختلف و نیز اتصال به اقیانوس بی کرانه ملت ایران با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همچنان هوشمندانه در صحنه‌های مقابله با تهدیدات متنوع دشمن و مجاهدت در راه پیشرفت،سربلندی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آزادی‌خواهان و مستضعفان جهان درزمینه‌های مختلف مهیا و آماده است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید بهشتی (ره) دانشگاه زنجان
ارسال نظرات