مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

بسیج نیروی کارآمد نظام، تولید قدرت در برابر تهدید‌ها و آسیب‌های دشمن است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه بهاباد به مناسبت هفته بسیج پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۶۳۷۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه بهاباد به مناسبت هفته بسیج پیام تبریک صادر کرد. متن پیام :
بسم الله الرحمن الرحیم
در چهل و یکمین سال حیات پربرکت بسیج هستیم لازم می‌بینم تبریک و تعظیم و تکریم عمیق خودم را به مناسبت هفته بسیج خدمت شما بسیجیان سلحشور و قهرمان عرض نمایم.
در واقع بسیج به سبب ماهیت ذاتی اش در ابعاد و زمینه‌های گوناگون وارد شده و توانسته است علاوه بر مصون‌سازی کشور به تولید قدرت در برابر تهدید‌ها و آسیب‌های دشمن بپردازد.
امروز بسیج فراتر از یک نیروی دفاعی برای مقابله با تهدید‌های سخت، با معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های همه‌جانبه و چندمنظوره، به عنوان سرمایه عظیم انقلاب اسلامی برای خنثی‌سازی توطئه‌های سخت، نیمه سخت و جنگ نرم دشمنان، گره‌گشایی از مشکلات و چالش‌های گوناگون و همچنین همت جهادی در حوزه سازندگی محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حل مشکلات ناشی از بلایای طبیعی، دفاع از سلامت و آحاد جامعه و … محسوب می‌شود.
اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال‌های ارزشمند و گرانبه‌ها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روز‌های حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه پشتیبانی و همیاری پرسنل بهداشت و درمان در دوران شیوع بیماری کرونا، شجاعانه و دلاورانه با از خودگذشتگی فراوان به حفظ سلامت مردم مشغول و در این مسیر با مشارکت فعالانه در این عرصه نقش آفرینی می‌نمایند.
بسیج همان نهاد انقلابی مقدسی است که در همه لحظات پیش و پس از انقلاب پای کار خدمت به مستضعفان ایستاده و هر لحظه برای اثبات ادعایش در مکتب آرمان‌های انقلاب اسلامی امتحان پس داده و همیشه هم پیروز بوده است.
یک روز از جهاد بزرگ نظامی و با سلاح ایثار و شهادت در عرصه دفاع مقدس سربلند بیرون آمد و امروز بر اساس مقتضیات زمان خویش پای در جهاد علمی و نهضت خودکفاسازی گذاشته و کمر همت بر بی‌نیازسازی کشور از معاندان بیرونی بسته است.
رهبر فرزانه فرمودند: «بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها»؛ و این‌گونه است که آوازه رشادت‌های غیور بسیجیان این مرز و بوم از یک سو خواب را از چشم دشمنان این کهن دیار ربوده و از سوی دیگر برای مردم و کشور خویش آبادانی و پیشرفت به ارمغان آورده است. یک روز در «هویزه» و «دهلاویه» و «فکه» و «شرهانی» و روز دیگر در «قصر شیرین» و «سرپل‌ذهاب» و «آق‌قلا» و «گمیشان» و روزی هم در محروم‌ترین نقاط این کشور.
والبته بسیج نیروی کارآمد نظام، بازوی توانمند کشور، برکت و یادگار پرارزش امام (رضوان ا... تعالی علیه) و بدنه فعال ملت است و در یک کلام؛ «بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود».
اینجانب سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی بویژه مردم شریف شهرستان بهاباد تبریک عرض می‌نمایم.
موفقیت و سربلندی بسیجیان گرانقدر را در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از خدواند متعال مسئلت دارم.
"حجت الاسلام هادی عامری" مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه بهاباد
ارسال نظرات
آخرین اخبار