خبرهای داغ:
سرهنگ منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر طی بیانیه ای هفته بسیج را تبریک گفت
کد خبر: ۹۲۹۷۳۹۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

منصوری اظهار کرد:پنجم آذر ماه سالروز گرامیداشت مردان و زنانی است که صادقانه و خاضعانه اخلاص نهاده و با تلاش و کار مستمر و بدون چشم داشت و در راستای حراست و قداست انقلاب اسلامی از گزند و آسیب دشمنان و بدخواهان،عاشقانه و مجدانه همت گمارده و بحمدالله توانستند نهال نوپایی انقلاب اسلامی را به درختی سترگ و مستحکم بدل نمایند.
منصوری بیان کرد:امروزه بسیج و فرهنگ حاکم بر آن یک ایده و برنامه موفق است که مورد پذیرش و توجه اکثر جهانیان قرار گرفته و یقینا مایه مباهات و فخر ملت ایران است.اگر تاریخ را مرور کنیم در صدر اسلام بسیج کردن مردم کاملا داوطلبانه و برای فیض و ثواب شرکت در جهاد انجام می گرفت که آیات زیادی در قرآن مجید حاکی از این امر است و می توان چنین نتیجه گرفت که بسیج به عنوان یک وظیفه همگانی درصدر اسلام شامل همه مسلمانان می شد و مسلمانان چه در امر دفاع و جهاد و چه در سایر امور مثل کمک به همدیگر،عمران و آبادی و. .. با میل و رغبت قلبی داوطلبانه شرکت می کردند.
فرمانده ناحیه رامشیر در پایان گفت:امسال نیز با توجه به اینکه ویروس کرونا باعث گردیده خیلی از تجمعات انجام نگیرد خیلی از برنامه ها شکل دیگری برگزار می گردد که اهم آن ها به شرح زیر است
-دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و حضور در نمازجمعه
-اعزام گروه های جهادی و تیم پزشکی به مناطق محروم برای ویزیت رایگان و خدمت گذاری به مردم
-بازدید از پایگاه های منتخب شهرستان با حضور مسئولین این شهرستان
-تداوم نهضت خدمت خالصانه و مومنانه در طول هفته بسیج
-بازدید و تجلیل از خانواده های معظم شهدا می باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها