خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد گفت: بسیج ثروتی بزرگ و نیرویی کارآمد و همیشه آماده و پا در رکاب برای تمامی عرصه‌ها است.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۲۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

بسیج ثروتی بزرگ و نیرویی کارآمد برای تمام عرصه‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد در پیامی فرا رسیدن سالروز بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت ۴۱ سال از حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه‌ها مشهود است.

بسیج ثروتی بزرگ و نیرویی کارآمد و همیشه آماده و پا در رکاب برای تمامی عرصه‌ها بوده و امروز نیز با آغاز به کار طرح شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» برای حفظ سلامت مردم و کنترل ویروس منحوس کرونا به کمک بهداشت و سلامت مردم و تقویت روحیه کادر پزشکی و درمانی آمده که این اقدام جهادی قابل تقدیر است .

با امید اینکه این نهاد انقلابی در سایه توجهات حضرت باریتعالی و بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، با شعار محوری «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» توانمندتر و پرفروغ‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف حضور فعال، مستمر و جدی داشته باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج، فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه بسیجیان عزیز و مخلص که با رشادت‌های خود در راستای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه ایستادگی و امنیت پایدار این کشور را تضمین کرده‌اند، تبریک گفته و برای این نهاد مردمی و انقلابی توفیقات روزافزون را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات