به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

رزمایش کمک مونانه فدراسیون ووشو

به مناسبت هفته ی بسیج مراسم اهدای کمک های مومنانه فدراسیون ووشو در آکادمی ملی ووشو برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۸۰۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵

 

رزمایش کمک مونانه فدراسیون ووشو

رزمایش کمک مونانه فدراسیون ووشو

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران کشور، به مناسبت هفته ی بسیج مراسم اهدای کمک های مومنانه فدراسیون ووشو در آکادمی ملی ووشو برگزار شد. 

 

 رزمایش کمک مومنانه و همت پهلوانانه فدراسیون ووشو ظهر امروز (چهارشنبه) ۵ آذر در محل آکادمی ملی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در این مراسم دکترمیرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، امیرصدیقی رییس فدراسیون ووشو، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، اسبقیان رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان و مسوولان حضور داشتند.

دکتر میرجلیلی در این مراسم به انجام وظیفه ی خانواده ورزش در قبال مردم شاره کرد و افزود امروز نوبت ورزشکاران است که به یاری مردم بیایند. در اینمراسم میر جلیل پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته ی بسیج را خطاب به ورزشکاران و مسئولین حاضر قرائت کرد.

در مراسم امروز ۱۳۰ بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی و بهداشتی برای توزیع میان خانواده‌های نیازمند آماده و ارسال شد. همزمان با این مراسم، این اقدام و تهیه بسته‌های معیشتی در ۱۰ استان دیگر صورت گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار