شرایط زرد کرونایی در کیش/شیوه مقابله با کرونا جزیره باید به سازمان بهداشت جهانی ارائه شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: شرایط زرد کرونایی حاکم در این جزیره مرهون اقدامات بسیجیان در مقابله با ویروس کووید ۱۹ است.
کد خبر: ۹۲۹۷۸۷۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری‌بسیج‌‌به‌نقل‌ازتسنیم‌ از کیش، غلامحسین مظفری در نشست تجلیل از خدمات بسیج در محل ستاد فرماندهی سپاه این جزیره، با گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهدا و ایثارگران این نهاد، اظهار داشت: با زرد بودن شرایط کرونایی در این جزیره، فعالیت‌های اقتصادی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با قاطعیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: در شرایط سخت و تحمیل فشارهای اقتصادی، اطمینان داریم می‌توان با تکیه بر شعار "ما می‌توانیم" و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی ، بر تحریم‌ها غلبه کرد و این امر مستلزم ادامه‌ کار با مدیریت صحیح می‌باشد و با تعطیلی امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اقدامات بسیج، فعالیت‌ها و پشتیبانی‌های این نهاد در مقابله با شیوع و پیشگیری از بیماری کرونا در این جزیره برای بسیاری از مسئولان عالی وزارت بهداشت کشور دور از ذهن است و ما پیشنهاد داده‌ایم شیوه مقابله بسیج کیش با کرونا به سازمان بهداشت جهانی ارائه شود.

وی با تاکید بر حضور مقتدرانه بسیج از ابتدای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کیش، خاطرنشان کرد: بعد از حدود 10 ماه از زمان شیوع کرونا، استفاده از شیوه مقابله بسیجیان کیش با کرونا به تازگی در کل کشور در حال شکل‌گیری است که می‌توانست از همان ماه‌های اول اتفاق بیفتد.

مظفری با اعلام اینکه بسیاری از مسئولان افتخار می‌کنند که تجارب مدیریتی خود را از بسیج آغاز کرده‌اند، ادامه داد: ایران در دوران جنگ تحمیلی هم توانست بر ارتش بعثی عرق که از حمایت جامعه جهانی برخوردار بود پیروز شود.

او ادامه داد: گرچه از جنگ در تمام دنیا به تلخی یاد می‌شود اما با حضور بسیج و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره)، این تلخی با تفکر بسیجی، حلاوت خاصی یافت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بسیج را الگویی کارآمد در منطقه خاورمیانه دانست و گفت: در ابتدای انقلاب ارتش ایران شرایط مناسبی نداشت و سپاه هم یک نیروی نوپا بود اما با تشکیل نهاد بسیج از سوی حضرت امام خمینی (ره) استحکام و انسجام خاصی در نیروهای نظامی کشورمان پدیدار شد که نتیجه آن پیروزی ایران در جنگ با شرق و غرب بود.

بسیج تا پایان کرونا همراه مردم است

فرمانده سپاه و بسیج کیش هم در این دیدار از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان مدیری انقلابی با روحیه جهادی نام برد و اظهار کرد: بسیج از ابتدای تشکیل تا کنون، همواره در عرصه‌های مختلف حضور موثر داشته است.

سرهنگ شهداد کناری، فعالیت‌های بسیج را منحصر در عرصه‌های زرهی ندانست و با اشاره به شکل‌گیری 14 تشکل بسیجی در جزیره کیش گفت: بسیج سازندگی، فرهنگی و جامعه پزشکی از جمله تشکل‌هایی است که در عرصه‌های مختلف شکل گرفته است.

ارسال نظرات