خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه باغملک به روستاهای کمتر برخوردار این شهرستان اعزام شدند
کد خبر: ۹۲۹۸۰۰۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

سرگرد پاسدار صادق باقری جانشین سپاه ناحیه باغملک در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: نقش بسیج در طول دوران دفاع مقدس بسیار پر رنگ بود و اکنون نیز در عرصه های مختلف ، حضور فعال دارد و همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده است.

وی افزود: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج ادامه داد: امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه های بنیادی بسیج تغییر کرده و تجمع و حضوری را در قالب مراسم ها نداریم تا مانع از هر گونه شیوع بیماری باشیم.

 

سرگرد باقری تصریح کرد:پس از برگزاری اولین رزمایش حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی که برای اولین بار در کشور برگزار شد.این باربه مناسبت هفته مبارک بسیج گروه های جهادی بسیج در سطح شهرستان باغملک نسبت به بازسازی منازل محرومین، مساجد،قبور مطهر شهدا،توزیع بسته های معیشتی،و جهیزیه اقدام نمودند.

 

باقری بیان کرد:مرحله دوم این رزمایش بزرگ حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی باغملک با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی "ره"برگزار می‌شود و با تعامل بسیار خوبی ک بین کمیته امداد امام خمینی و بسیج سازندگی باغملک رقم خورد شاهد کاهش فقر در شهرستان خواهیم بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها