فرمانده سپاه شهرستان ریگان از توزیع 1500 بسته معیشتی کمک مؤمنانه به مناسبت هفته بسیج به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در بین خانواده های نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۱۷۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
سرهنگ مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کرمان، اظهار کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری در بحث کمک مومنانه و مواسات در مراحل قبلی اقدامات خوب و شایستی در سطح کشور، استان و شهرستان ریگان انجام شد.

دهقانیان تصریح کرد: در مراحل قبلی رزمایش کمک مومنانه سپاه شهرستان با کمک مردم و خیرین بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند، محروم و افرادی که در بحث بیماری منحوس کرونا آسیب دیده بودند توزیع نمود.

وی عنوان کرد: سپاه شهرستان همچنین در بحث اشتغال، آزادی زندانیان غیر عمد، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند و ساخت مسکن برای محرومین خدمات رسانی کرده است.

فرمانده سپاه ریگان اذعان کرد: به مناسبت بسیج ۱۵۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارانی، سویا، آرد، کیف و کفش، البسه گرم تهیه و به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های نیازمند و محروم که از قبل شناسایی شده اند توزیع شد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات