خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

بسیج درخت تناور انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام بهرامیان بسیج را درخت تناور انقلاب اسلامی دانست و گفت: در کلام امام خمینی (ره) بسیج به عنوان میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی تعریف شده است.
کد خبر: ۹۲۹۸۵۰۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، «حجت‌الاسلام قاسم بهرامیان» امروز (پنجشنبه ۶ آذر) در آئین غبارروبی گلزاری شهدای اندیمشک که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و هفته بسیج اظهار کرد: بسیج به معنای واقعی یک کلمه و شجره طیبه است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: در فرهنگ لغت معانی مختلفی همچون قصد، اراده، سامان، تلاش، جهاد، تجهیز، عزم و آماده ساختن نیروهای نظامی و انتظامی برای بسیج وجود دارد.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج اذعان کرد: با توجه به جمله بسیج لشکر مخلص خداست می‌توان گفت که سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک فرمانده و یک بسیجی مقتدر مخلصانه در راه کشور خدمت کرد.

حجت‌الاسلام بهرامیان با اشاره به اینکه بسیج در کلام امام خمینی (ره) به عنوان میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی تعریف شده است تصریح کرد: شهید سلیمانی معراج پاک اسلامی را در وجود خود گنجاند.

وی بسیج را درخت تناور انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی از زمانی که بسیج شکل گرفت، به واسطه آن تناور شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: با استفاده از ظرفیت مجموعه بسیج می‌توانیم تمام مشکلات مختلفی را که برای جامعه به وجود می‌آید حل کنیم.

وی در پایان به قرائت بیانیه روز گذشته مقام معظم رهبری به مناسبت هفته بسیج پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها