خبرهای داغ:

بیانیه مشترک فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه درپی شهادت دکتر فخری زاده

فرماندهی ودفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه درپی شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده بیانیه مشترک فرستادند.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۹۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:  

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهای‌شان ضایع نمی شود، خداوند به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد.

بار دیگر ایادی استکبار که دست خود را از همه جا کوتاه دیده و توان رویارویی با جوانان غیور این مرزو بوم را در خود ندیدند در اقدامی بزدلانه به ترور و تروریسم روی آورده و دست خود را به خون پاک یکی از دانشمندان هسته ای کشورمان آغشته کردند، به این خیال واهی که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند.

اما دشمنان نمی دانند با شهادت فرزندان این  ملت در خدمت انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد و روی هر شاخه آن جوانان شهادت طلب وانقلابی بیشمار به ثمر خواهد نشست.

فرماندهی و دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه  ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع دشمنان، شهادت شهید دکترمحسن فخری زاده را به ملت شهید پرور ایران تسلیت و تبریک عرض می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات