خبرهای داغ:
مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

جمع‌آوری ۶۵ میلیون تومان توسط پایگاه محدثه بهار برای آزادی زندانی غیر عمد

مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانی غیر عمد به مبلغ ۶۵ میلیون تومان در هفته بسیج سبب خیری شد برای خوشحالی یک خانواده که به همت بسیجیان این هزینه جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۱۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

جمع‌آوری ۶۵ میلیون تومان توسط پایگاه محدثه بهار برای آزادی زندانی غیر عمدترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا نه تنها فعالیت‌های پایگاه تعطیل نشده است بلکه با حضور فعال بسیجیان و جهادگران بسیجی پایگاه برنامه‌های فرهنگی و خدمت‌رسانی به صورت پیوسته در حال برگزاری است.

وی افزود: به مناسبت هفته بسیج با وجود محدودیت‌های کرونایی برنامه‌های فرهنگی به صورت مسابقات کتابخوانی، جمع آوری کمک‌های مردمی، تهیه بسته‌های معیشتی و برگزاری حلقات صالحین به صورت مجازی برگزار شد.

مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار عنوان کرد: در راستای مسابقات کتابخوانی «بسیج راز عشق و ایمان» که به تحریر رهبری معظم انقلاب است به صورت پی دی اف در اختیار بسیجیان قرار داده تا به بصیرت افزایی بسیجیان و بالا بردن سطح فکری و اعتقادی بسیجیان در سطح حلقات صالحین بیانجامد.

وی ادامه داد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانی غیر عمد به مبلغ ۶۵ میلیون تومان در هفته بسیج سبب خیری شد برای خوشحالی یک خانواده که به همت بسیجیان این هزینه جمع‌آوری شد.

ترابی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که طی هفته بسیج اجرایی شد، تقدیر از بسیجیان فعال و سر گروه‌های حلقات صالحین به پاس خدمات جهادی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات