خبرهای داغ:

نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی با استفاده از ظرفیت بسیج در شاهرود

آئین انعقاد تفاهمنامه نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی با استفاده از ظرفیت بسیج با حضور رئیس اداره صمت شهرستان و فرمانده سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۴۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ آئین انعقاد تفاهمنامه نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی با استفاده از ظرفیت بسیج در شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که بصورت ویدیو کنفرانس با سپاه استان سمنان برگزار شد، تفاهمنامه نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی با استفاده از ظرفیت بسیج بین فرمانده سپاه شاهرود و رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شاهرود منعقد شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این نشست اظهار کرد: در طرح نظارت وبازرسی از واحد‌های صنفی با استفاده از ظرفیت بسیج نظارت از واحد‌های صنفی انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم همه با هم به حل مشکلات مردم کمک کنیم.
کاملی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شاهرود نیز گفت: بسیج ظرفیت بسیار خوبی است که با همکاری با سازمان صمت می‌توانیم نظارت خوبی بر اصناف داشته باشیم.
وی افزود: همه باید در طرح نظارت و بازرسی بر اصناف همکاری داشته باشند و به طور جدی در اجرای صحیح این طرح عمل کنند.
در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، مسئول حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی، مسئول حوزه بسیج ادارات الحدید و معاونت عملیات سپاه ناحیه شاهرود نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها