خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

باید در مسیر تحقق سند تحول بنیادین حرکت کنیم

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه رهبر انقلاب اجرای سند تحول بنیادین را یک رسالت اصلی در آموزش و پرورش می‌داند، گفت: ما باید در این مسیر حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۳۰۱۴۲۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
باید در مسیر تحقق سند تحول بنیادین حرکت کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری‌زاده، اظهار داشت: مدارس شبانه‌روزی ما یکی از پایگاه‌های تخصصی است.

وی گفت: هدف این پایگاه‌ها کمک به تحقق سند تحول بنیادین است و خواسته رهبر معظم انقلاب از آموزش و پرورش تحقق سند تحول بنیادین است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه رهبر انقلاب اجرای سند تحول بنیادین را یک رسالت اصلی در آموزش و پرورش می‌داند، افزود: ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در این خصوص ۱۳ عنوان بر مبنای ۲۵ طرح تحولی که در ابتدای سند تحول بنیادین مطرح شده شامل پایگاه‌های پیشرفت و مشاوره تحصیلی، آموزش و پرورش، مهارت‌آموزی، معلم تراز انقلاب و توانمندسازی، خدمات رفاهی و نشاط، استعدیابی و نخبه‌پروری، آسیب‌های اجتماعی، هنر، ورزش و سلامت، مدیریت آموزش و پرورش، فضای مجازی، عدالت آموزشی و مدارس شبانه‌روزی است.

فریادرس ابراز داشت: در حال حاضر حدود ۹۰ پایگاه در سطح استان همدان وجود دارد که مسائل و مشکلات آن‌ها احصاء و انتخاب شده است.

وی ادامه داد: جشنواره فرهنگی هنری تمدن‌سازان که به همت سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی در حال انجام است و فعالیت خود را آغاز کرده تا ۲۹ دی ماه ادامه دارد و از بین آثار ارسالی بهترین اثر انتخاب خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: ما باید از ظرفیت‌های بیرون از فضای آموزش و پرورش استفاده کنیم و این همان مسیری است که شهیدان ما همچون شهید «قاسم سلیمانی» و شهید «محسن فخری‌زاده» رفتند، بنابراین وقتی رهبر معظم انقلاب به صورت واضح از ما می‌خواهد ما موظف هستیم این راه را طی کنیم و در این زمینه حرکت کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات