خبرهای داغ:
فرمانده حوزه سردار شهید «ناصر قاسمی» همدان:

ترور شهید «فخری‌زاده» نشانه عجز دشمنان است

فرمانده حوزه سردار شهید «ناصر قاسمی» همدان با اشاره به ترور شهید «فخری‌زاده» گفت: دشمنان ناکام مانده‌اند و عاجزانه دست به چنین اقداماتی می‌زنند.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۱۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

ترور شهد «فخری‌زاده» نشانه عجز دشمنان استمحمد محمدی طالب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشور، شهید «فخری‌زاده» اظهار داشت: دشمنان برای به زانو در آوردن ملت ایران سه تیر را به سوی ملت سرافراز و انقلاب نشانه رفته‌اند.

وی با بیان اینکه اولین تیر تهاجم فرهنگی، دومین تیر کنترل جمعیت و تیر سوم تحریم است، افزود: ترور یعنی این سه تیر به خطا رفته است و دشمنان ناکام مانده‌اند و عاجزانه دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

فرمانده حوزه سردار شهید «ناصر قاسمی» همدان تصریح کرد: دشمنان همواره در این ۴۰ سال گذشته سعی در متوقف کردن این حرکت پرشور و مقدس کرده و از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده اند.

وی عنوان کرد: دشمنان بدانند راه این شهید و دیگر شهدای ترور ادامه دارد و این شهادت‌ها رغبت و انگیزه دوستان و همکاران این شهید را برای ادامه راه او بیشتر خواهد کرد.

محمدی طالب افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) مجازات عاملان و آمران این جنایت قطعی و نزدیک است.

وی با بیان اینکه دشمنان به علت ترس و اضطرابی که آنها را فرا گرفته دست به چنین جنایات  بزدلانه می‌زنند، گفت: اگر در زمان و مکان مناسب به خطای آنها پاسخ داده نشود به طور قطع شرارت‌های آنها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات