فرمانده سپاه بوکان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای رزمایش کمک‌های "مومنانه" تاکنون بیش از ۶ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان این شهر توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۶۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

 سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی امروزدر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوکان،  ارزش ریالی بسته‌های اهدایی را بیش از هفت میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در هفتمین نوبت از مرحله سوم این طرح نیز که روز گذشته برگزار شد، ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته سه میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 وی افزود: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، شناسایی جامعه هدف دقیق‌تر شد و در این راستا روز گذشته نیز ۳۰۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا مورد شناسایی قرار گرفته که  مورد حمایت قرار گرفتند.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: گروه‌های جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت حضور یافته و با ضدعفونی معابر و منازل بیماران مبتلا و همچنین توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی نقش خود را به درستی ایفا کردند.

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه سپاه که از روز گذشته آغاز شده است، ۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع خواهد شد که ۳۰۰ بسته آن توزیع شد و ۵۰۰ بسته دیگر آن در روزهای آینده در قالب اجرای طرح قاسم سلیمانی که با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و سپاه برگزار می‌شود در میان افراد نیازمند و واجد شرایط توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات