خبرهای داغ:

رفع مشکل حمل و نقل معلولان با ۱۳۳؛ سامانه مدیریت حمل و نقل درون شهری شاهرود

شهردار شاهرود گفت: شهرداری شاهرود به منظور تلاش برای رفع مشکلات حمل و نقل این قشر از جامعه و سهولت در رفت و آمد از اتوبوس ویژه معلولان و یک دستگاه ون رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۳۰۲۴۷۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
رفع مشکل حمل و نقل معلولان با ۱۳۳؛ سامانه مدیریت حمل و نقل درون شهری شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی و دسترسی برابر از امکانات شهری همچون سایر شهروندان باید برای این قشر از جامعه برابر باشد افزود: ۱۳۳؛ سامانه مدیریت حمل و نقل درون شهری در راستای ارائه کد مخصوص ویژه هر فرد در راستای استفاده راحت از سیستم حمل و نقل در خدمت گذاری آماده است.
وی ضمن بیان این مطلب که اتوبوس ویژه معلولان از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ آماده خدمت رسانی به این قشر از جامعه است، ابراز داشت: مناسب سازی معابر و خیابان‌های شهری در راستای تردد آسان معلولان در دستور کار شهرداری قرار دارد.
شهردار شاهرد با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های مناسب سازی علاوه بر معابر، خیابان‌ها پارک‌ها و بوستان ها، مراکز درمانی و خدماتی از ضروریات این طرح است، اظهار کرد: ۱۳۳؛ سامانه حمل و نقل درون شهری به طور شبانه روزی در خدمت این عزیزان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار