مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت:

بسیج راز ماندگاری انقلاب اسلامی

حجت الاسلام عبدی گفت:کارآمدی مدیریت جهادی بسیج در حوزه‌های عملی مختلف اعم از نرم و سخت، سبب شد تا این الگو به الگویی ماندگار تبدیل شود که علاوه بر خود، ماندگاری انقلاب را نیز تضمین کرده است.
کد خبر: ۹۳۰۳۸۹۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه روح الله در جمع بسیجیان حوزه مقاومت علی ابن ابیطالب علیه السلام ساوه گفت:انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب بزرگی است که پس از گذشت حدود چهار دهه از طلوع آن، نه تنها روتینه نشده، بلکه همچنان آرمان‌های انقلابی و گفتمان این انقلاب، وجه مسلط کنش‌های سیاسی اجتماعی جامعه ایران و حتی برخی جنبش‌های اسلامی و کشور‌های منطقه را شکل می‌دهد. یکی از مهمترین دلایل و رموز ماندگار این انقلاب نیز در برخوداری آن از نیرویی عظیم به نام بسیج است.
وی گفت:بسیج به عنوان مجموعه‌ای انقلابی که تجلی کنش‌های انقلابی و محل پرورش نیرو‌های انقلابی است، نه تنها در داخل کشور، بلکه در سطح منطقه و بین‌الملل نیز حامل پیام‌های رهایی‌بخش و حیات‌بخش انقلاب اسلامی بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدی ادامه داد:در هر برهه‌ای که انقلاب با تهدیدات سخت، نیمه‌سخت، نرم و ترکیبی مواجه بوده است، بسیج در خط مقدم مقابله با آن تهدیدات، سنگر مستحکم دفاع از انقلاب را حفظ کرده است. بسیج به عنوان گسترده‌ترین نیروی جبهه‌های نبرد، هم از کشور محافظت کرد و هم ماندگاری انقلاب را تضمین کرد.  
وی افزود:در برهه‌های دیگر که دشمن با روی آوردن به تهدیدات نرم و راه‌اندازی حرکت‌هایی مانند غائله ۱۸ تیر سال ۷۸ و یا فتنه ۸۸ درصدد بود تا انقلاب را زمین‌گیر کند، باز این بسیج بود که توطئه را درک و آن را در نطفه خفه کرد. امروز نیز که دشمن برای مخدوش کردن و از بین بردن عوامل ماندگاری انقلاب بر روش‌هایی، چون نفوذ، ناکارآمد جلوه دادن نظام متمرکز شده است.
این مقام مسئول گفت: بسیج می‌کوشد تا با مشارکت در طرح‌هایی، چون محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، ترویج فرهنگ و روحیه جهادی، هوشیاری و مقابله با نفوذ دشمن ماندگاری انقلاب را تضمین کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات