خبرهای داغ:

پیام تسلیت تیپ انصارالحسین(ع) همدان به‌مناسبت درگذشت سردار ابوحمزه

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان به‌مناسبت درگذشت سردار ابوحمزه  پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۷۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

پیام تسلیت تیپ انصارالحسین(ع) همدان به‌مناسبت درگذشت سردار ابوحمزهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان به‌مناسبت درگذشت سردار ابوحمزه  پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

عروج ملکوتی جانباز سرافراز و فرمانده بسیجی و انقلابی و بصیر سپاه اسلام؛ سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده محترم، همکاران و همرزمان و بویژه بسیجیان و آحاد مردم استان دارالمؤمنین همدان تسلیت عرض می نماییم.

یک عمر مجاهدت و تلاش در سنگرهای گوناگون دفاع از کیان نظام اسلامی ایران؛ از نقش آفرینی در فرماندهی جبهه های جنگ تحمیلی تا فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و کرمان  و مقابله جدی با جریانهای نفاق و فتنه و فساد؛ از این فرمانده شجاع، ولایتمدارو اسوه اخلاق، کارنامه ای پر افتخار و ماندگار بر جای گذاشت.

با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام انقلاب اسلامی؛ از خداوند متعال خواهانیم روح مطهر آن عزیز فقید را با ارواح طیبه شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی محشور نموده و به بازماندگان و همکاران و همرزمان ایشان صبر و استقامت و اراده در ادامه راه نورانی ایشان در پاسداری از انقلاب اسلامی ایران عطا فرماید.

سردار بهاریان فرمانده تیپ انصارالحسین(ع)

حجت الاسلام محمود قربانی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع)

انتهای پیام/

ارسال نظرات