سرهنگ دستجانی گفت:مفهوم جهاد و مقاومت با پرستاری گره خورده است و امسال پرستار و پرستاری یک مفهوم برجسته‌تری از سال‌های گذشته برای مردم داشت.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۹۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، فرمانده سپاه ناحیه ساوه در آئین قدردانی گروه جهادی بانوان انقلابی حضرت خدیجه کبری (س) ساوه اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، امروز مفهوم جهاد و مقاومت به نوعی با پرستاری گره خورده است و کادر درمان به ویژه پرستاران و پزشکان با از خودگذشتگی در خط مقدم سلامت به مبارزه با کرونا و صیانت از جان بیماران پرداختند.
دستجانی با اشاره به سالروز میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار اظهار کرد: پرستاران حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دادند و به مراقبت و درمان بیماران بدون هیچ چشم داشتی پرداختند.
وی بیان کرد: این گونه مقاومت و مراقبت در جامعه‌ای اسلامی ظهور و بروز پیدا می‌کند تا به جهان ثابت کند ایرانی برای نجات هم نوع خود از جان می‌گذرد.
سرهنگ دستجانی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و حضور فعال بسیجیان در بخش‌های مختلف جامعه و خط مقدم گفت: هم اکنون با شیوع ویروس کرونا، بسیجیان کادر درمان را تنها نگذاشتند.
وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی افزود: در این طرح بسیجیان در زمینه‌های نظارت، آموزش، حمایتی، مراقبت و ... با دانشکده علوم پزشکی این شهرستان جهادگرانه همکاری دارند.
ارسال نظرات