بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان به مناسبت روز پرستار پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۴۹۰۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان به مناسبت روز پرستار پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است:

پرستار، عجب واژه آشنائي است كلمه اي كه ناخوداگاه هر شنونده اي را به ياد ارامش و سلامتي و به ياد شخصي مي اندازد كه در لحظات سختي و ناراحتي ، ياري رسان ماست. انسانهاي بي ادعائي كه به معناي واقعي كلمه خالصانه كار مي كنند تا بيماران سلامتي خود را بازيابند .

سلام و درود خدا بر اين پرستاران مخلصي كه با تاسي بر پرستار دشت كربلا ، حضرت زينب (س) ارزش ها و فضيلت هاي نيك انساني را با بردباري و صبري زينب وار جاني دوباره بخشيدند و با اقتدار به آن بانوي بزرگ كه در دشوارترين لحظه ها نيز همواره مدافع سلامت حضرت سيدالساجدين (ع) بود مدال افتخار مدافع سلامت را از آن خود كردند.

مردان و زنان بزرگي كه در ميدان هاي شور انگيز دفاع مقدس نيز همگام و همراه با رزمندگان سلحشور حماسه ها آفريدند و امروز هم در ميدان مبارزه با ويروس كرونا هر روز نمايي از فداكاري و ايثار خود را در عرصه خدمت عيان مي كنند.

سازمان بسيج جامعه زنان سپاه شهداء ضمن تبريك ميلاد با سعادت حضرت زينب كبري (س) روز پرستار و گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام خصوصا شهداي عرصه سلامت را به محضر تمام پرستاران پر تلاش استان تبريك عرض نموده و از تلاش هاي ستودني و بي بديل و مجاهدت هاي ارزنده و ماندگار شما در خدمت به بيماران كرونايي صميمانه قدرداني ، تقدير و تشكر مي نمايد.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظرات