خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

حضرت زینب (س) الگویی وارسته برای پرستاران است

فرمانده سپاه بوکان گفت: حضرت زینب (س) الگویی وارسته برای پرستاران و همه کادر درمان است.
کد خبر: ۹۳۰۵۴۷۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

 سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوکان، اظهار کرد: حضرت زینب کبری(س) الگوی بارز همه اقشار به ویژه کادر درمان هستند، به طوری که در عظمت و شرافت پرستار همین بس که روز میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب کبری(س) به نام پرستار نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه بوکان در ادامه، با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و گسترش ویروس منحوس کرونا حضور کادر درمان به ویژه پرستاران را در خط مقدم نبرد بسیار با ارزش دانست و گفت: کاری که کادر درمان در یک سال گذشته و در راستای نجات جان مردم انجام دادند یک نوع جهاد در راه خدا است.

وی تصریح کرد: شما از خانواده، مادر، پدر و فرزندان خود گذشتید تا در خط مقدم نبرد علیه ویروس کرونا باشید و با از جان گذشتگی خود جان هزاران نفر را از مرگ نجات دهید.

وی خاطرنشان کرد: در این روزهای سخت شما پرستاران به واقع سنگربانان حفظ سلامتی مردم بودید و در این راه نیز شهدای بسیاری تقدیم کردید.

جمشیدی افزود: بی تردید شما پرستاران از صبورترین و زحمتکش ترین قشرهای جامعه هستید و این مهم را برای خود افتخار بدانید.

وی در پایان با تبریک روز پرستار به همه پرستاران و دست اندرکاران عرصه سلامت جامعه و بخصوص پرستاران درمراکز درمانی شهرستان بوکان و عرض خسته نباشید به همه آنها از خداوند بزرگ آرزوی توفیق و سرافرازی و سلامتی را خواستار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات