خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار:

کرونا نباید اهداف تربیتی را تحت تاثیر قرار دهد

مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار گفت: کرونا نباید اهداف تربیتی را تحت تاثیر قرار دهد و به واسطه کرونا آموزش‌ها تعطیل شوند.
کد خبر: ۹۳۰۶۵۰۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

کرونا نباید اهداف تربیتی را تحت تاثیر قرار دهدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، اختری در جلسه توجیهی سرگروه‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار با بیان اینکه نقش تربیتی و اخلاقی در حلقات صالحین یک نقش محوری است، اظهار داشت: کرونا نباید اهداف تربیتی را تحت تاثیر قرار دهد و به واسطه کرونا آموزش‌ها تعطیل شوند.

وی افزود: ارکان شجره طیبه صالحین در همه عرصه‌های تربیتی، اخلاقی، فرهنگی، آموزشی، قرآنی، کمک‌های مومنانه و... نقش‌آفرین بودند و نقش انسان‌سازی با توجه به آموزه‌های قرآنی برای زندگی و فعالیت‌های زندگی را آموزش می‌دهد.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار با بیان اینکه بیش از یک سال از شیوع ویروس منحوس کرونا می‌گذرد و زمان قطعی برای کنترل این بیماری در دست نیست، گفت: از مربیان و سرگروه‌های تربیتی صالحین درخواست داریم تا با فعالیت مجازی در قالب پیام‌رسان‌های داخلی فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و آموزشی را برای متربیان حلقات صالحین همچنان ادامه دهند و مشکلات و سوالات متربیان را در اسرع وقت رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به شرایط اقتصادی برخی از خانواده‌ها، بسیجیان از ظرفیت‌های خیرین برای جذب کمک‌های مردمی استفاده کنند و با تهیه سبد حمایتی برای قشر نیازمند و شناسایی خانواده‌های نیازمند، نقشی جهادی ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار