با حضور فرمانده حوزه حضرت خدیجه کبری(س) سپاه خوی جهادگران هم‌عهد با شهید سلیمانی در مرکز بهداشت شهرک ولی عصر این شهرستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۳۰۷۲۰۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوی، فرمانده حوزه حضرت خدیجه کبری(س) در گفت و گو با خبرنگاران خوی، اظهار کرد: بسیجیان بی ادعای ولایت با حضور در تمامی عرصه ها نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

خواهر پاسدار درستی افزود: جهادگران بسیجی این بار نیز برای اینکه بیرق سردار سلیمانی بر زمین نماند، در این روزهای سخت که هجمه ویروس منحوس کرونا  جای جای جهان و کشور را تحت تاثیر قرار داده است، در طرح شهید سلیمانی  پیش‌قدم شدند.

وی خاطرنشان کرد: خواهران همانند برادران بارها نشان دادند که در دفاع از میهن و دین و آرمان‌های امام و انقلاب از پای نمی ایستند و امروز نیز سنگر علیه کرونا را با جهاد خالصانه و بدون ریا برپا کردند تا گوشه‌ای از کار را به دست بگیرند و هم دوش کادر درمانی به مردم خدمت کنند.

این مسئول در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی این عزیزان گفت: در صورت قرنطینه بیماران جهت کاهش دغدغه  فکری و زندگی، بسته های معیشتی به خانواده های کرونایی از سوی گروه های جهادی حوزه اهدا می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات