خبرهای داغ:

مکتب حاج قاسم مانعی مستحکم در برابر نفوذ دشمنان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: مکتب حاج قاسم مانع مستحکم در برابر نفوذ دشمنان است.
کد خبر: ۹۳۰۸۶۱۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام  سید علی سید نظری امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راه و مکتبی را پایه گذاری کرد که مانع بزرگ و مستحکم بر سر راه نفوذ بیگانگان و دشمنان به شمار می آید.

وی افزود: ولایت فقیه در مکتب حاج قاسم سلیمانی در زمره اصول انقلاب اسلامی به شمار می آید و این شهید والامقام به عنوان سرباز ولایت در عرصه مقاومت فعال بود.

این مسئول گفت: شهید سلیمانی بدون آنکه غرور داشته باشد و در کمال بی ادعایی با حضور آرامش بخش خود به عنوان حلقه پیوند آحاد مردم با ولایت فقیه نقش آفرینی می کرد.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه مهاباد گفت: تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی در برابر نفوذ دشمنان بازدارندگی ایجاد کرد و ایشان با رشادت های خود در منطقه ضمن گسترش مرزهای اسلامی، موجب تغییر موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت شد و به همین دلیل دشمن همه تلاش خود را برای به شهادت رساندن او به کار گرفت.

وی تصریح کرد: حاج قاسم مظهر مقاومت در برابر جریان استکباری و ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان بود و لازم است همه ما با ادامه راه و مسیر این شهید گرانقدر همچنان در عرصه بیداری اسلامی و خط مقاومت باشیم.

سید نظری همچنین با اشاره به سالروز حماسه نهم دی، گفت: روز ۹ دی اثبات گر اراده ملت ایران برای تثبیت اصل نظام اسلامی و تجلی قدرت پروردگار بود که طومار فتنه گران را پیچید.

وی ادامه داد: در حماسه ۹ دی بصیرت ملت ایران در برابر نقشه و توطئه های شوم دشمنان و استکبار جهانی نمایان و به همگان ثابت شد که مردم ایران همیشه پای آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا و ولایت فقیه ایستاده اند.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه مهاباد گفت: عده ای که فریب طرح های تفرقه افکنانه بدخواهان نظام اسلامی را خوردند، با راه اندازی جنگ داخلی قصد براندازی جمهوری اسلامی را داشتند اما بصیرت مردم موجب رسوا شدن آنها شد.

وی با اشاره به نقش عوامل داخلی و هدایت جریان های خارج نشین در حوادث سال ۸۸ اظهار کرد: انحرافات جدی در شعارها و ایجاد آشوب های خیابانی نشان از عزم جدی برای حذف اسلام از این آب و خاک داشت ولی همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب بیان داشتند؛ تعالیم روح‌بخش نهضت عاشورا مانع از این انحراف شد.

سید نظری گفت: بصیرت و هوشیاری مردم در برابر دشمنان در کنار پشتیبانی و حمایت ناگسستنی از رهبری نظام اسلامی عوامل اساسی برای عبور کشور از حوادث متعدد و سربلندی ملی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات