نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

نباید با مکتب سردار سلیمانی به صورت شعاری رفتار شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نباید با مکتب سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به صورت شعاری رفتار شود.
کد خبر: ۹۳۰۹۱۱۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی و چهلم شهید فخری‌زاده که در مسجد ستاد سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: وصیت نامه شهید سلیمانی با مبانی قرآنی، سیره پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) آمیخته بوده و تمام این موارد از روی عقلانیت و اعتقاد صرف به رشته تحریر درآمده است و همه ما باید در مواجهه با بند بند آن خودمان را مسئول بدانیم.

این مسئول با اشاره به اینکه عمل به وصیت‌نامه حاج قاسم در جامعه یک وظیفه عمومی است، اضافه کرد: در مواجهه با مکتب این بزرگ‌مرد نباید به صورت شعاری رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه هر کس براساس ظرفیت، توانمندی و هنری که دارد باید در راستای انعکاس باورها، ارزش‌ها و خط مشی سردار سلیمانی اهتمام ورزد، اضافه کرد: نباید با حاج قاسم و مکتب او به صورت شعاری برخورد کنیم، چرا که در این صورت مرتکب ظلم آشکار شده‌ایم.

 قریشی با اظهار اینکه، همچون حاج قاسم باید پشتیبان مقام معظم رهبری باشیم، اضافه کرد: اشک‌های ولی امر مسلمین در آئین وداع با سردار سلیمانی، خود گویای این موضوع است که این شهید وارسته تا چه اندازه تابع ولایت بودند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه برکات شجاعت و رشادت‌های سردار سلیمانی را یکایک ملت احساس می‌کنند، اظهار کرد: اگر امروز امنیت همه جانبه در کشورمان حاکم است، از برکت حضور و دلاورمردی‌های سردار سلیمانی و سایر شهدای مدافع حرم است.

این مسئول به مدیریت، شجاعت، ولایت‌مداری و موقعیت‌شناسی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: همه مسئولان و دست‌اندرکاران کشورمان باید ایشان را برای خود اسوه قرار دهند.

قریشی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه علمی شهید فخری‌زاده و تلاش ایشان برای پیشبرد اهداف علمی کشورمان اشاره کرد و گفت: نسل جوان راه این شهید وارسته حتما ادامه خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ایام فاطمیه را تسلیت گفت و اظهار کرد: این ایام یک فرصت ارزشمند برای شناخت هر چه بیشتر اولیای الهی به ویژه حضرت زهرا (س) به شمار می‌رود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار