اعزام اکیپ خدمات پزشکی رایگان به در روستای فیروزآباد بردسکن

یک اکیپ خدمات پزشکی رایگان و ۳ گروه جهادی به روستای فیروزآباد بردسکن اعزام شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۴۱۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد و با همکاری مدیریت حوزه علمیه امام صادق (ع)، بسیج جامعه پزشکی و درمانگاه نبوت بردسکن و پایگاه مقاومت بسیج شهید موسوی روستای فیروزآباد یک اکیپ خدمات پزشکی شامل پزشک عمومی و متخصص ارتوپدی و قلب و عروق و ۳ گروه جهادی از اساتید و طلاب حوزه علمیه با عنوان گروه شهید ابراهیم همت و پایگاه مقاومت بسیج شهید موسوی روستای فیروزآباد اقدام به ویزیت رایگان بیماران و به بهسازی منازل مسکونی محرومین دراین روستا کردند.
 
سرهنگ دوم پاسدار علی عباس نیا ضمن تشکر از حضور پزشکان و گروه‌های جهادی در روستای فیروزآباد گفت: دراین اکیپ خدمات پزشکی و گروه‌های جهادی بیش از ۶۰ نفر حضور داشتند.
 
در بازدیدی که امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، مدیریت و معاون شبکه بهداشت و درمان از این اردوی جهادی داشتند اقدامات انجام شده را مهم توصیف کردند و از حضور پزشکان، اساتید و طلاب حوزه علمیه و جوانان بسیجی این روستا در این اکیپ خدمات پزشکی و خدمت رسانی به محرومین تقدیر و تشکرد کردند.
 
دراین برنامه نیز به همت شورای اسلامی و دهیاری و کاروان پیاده ثامن الحج روستای فیروزآباد از زحمات و تلاش‌های سروان سعید عباسیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد با اهدای تابلویی از تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار