دیدار مسئول بسیج عشایر استان بوشهر با عشایر تنگستان

مسئول سازمان بسیج عشایر استان بوشهر در نشست با بزرگان طوایف دره شوری و شش بلوکی عشایر شهرستان تنگستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند ایران و مدافع مستضعفان جهان از تربیت شدگان مکتب امام خمینی (ره) بود.
کد خبر: ۹۳۰۹۴۴۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، رضا حیدری راد افزود: این سردار بزرگ اسلام از میان عشایر به عالم هستی پا گذاشت و به این قشر ارادت ویژه‌ای داشت تا جایی که می‌گفت «بنده افتخار می‌کنم که خود از عشایر هستم و همه دارایی‌های خود را از آن می دانم.»
دیدار مسئول بسیج عشایر استان بوشهر با عشایر تنگستان
مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه امام صادق(ع) در نشست با بزرگان طوایف دره شوری وشش بلوکی در مناطق عشایرنشین شهرستان تنگستان استان بوشهر که بمناسبت دهه بصیرت برگزار گردیدگفت عشایر اولین مدافعین کشور در ابتدا وطول جنگ 8 ساله تحمیلی بودند.
سرگرد رضا حیدری راد در این نشست ضمن گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد حاج قاسم فرزند ایران واز دل عشایر به منصه ظهور گذاشته شد وعشایر داغدار این ضایعه اسفناک ومفتخر به تقدیم فرزند خود در راه کشور ،نظام واسلام می باشد.. وی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت خاطر نشان کرد که سپاه وبسیج حامی مستضعفان جهان ومدافع دستاوردهای انقلاب در دنیا می باشد ودر برابر ظلم وبیداد استعمارگران مانند کوهی استوار مقاومت می نماید.
دیدار مسئول بسیج عشایر استان بوشهر با عشایر تنگستان
سرهنگ حشمت الله قبادی مسئول بسیج عشایر تنگستان بیان کرد که این سپاه آماده ایجاد وراه اندازی پایگاه مقاومت بسیج عشایری جهت سازماندهی وساماندهی عشایر در ارتش دهها میلیونی می باشد.
دیدار مسئول بسیج عشایر استان بوشهر با عشایر تنگستان
پیران رزمجو مسئول اداره امور عشایر تنگستان عنوان کرد آمار قابل توجهی از عشایر طوایف دره شوری و شش بلوکی و رحیمی ایل قشقایی در این شهرستان به دامداری مشغول می باشند
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار