دیدار مسئول بسیج عشایر استان بوشهر با عشایر تنگک

مسئول سازمان بسیج عشایر استان بوشهر با حضور در مناطق عشایرنشین محله تنگ ۳ شهر بوشهر ضمن دیدار با آن‌ها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۰۹۴۸۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج عشایر استان بوشهر در بازدید از مناطق عشایر نشین در حریم نیروگاه اتمی بوشهر گفت: عشایر با داشتن ۲ درصد از جمعیت کشور، بیش از ۵ درصد از آمار شهدای کشور را دارا می‌باشند که این مطلب نشان از عمق شجاعت و دلدادگی این عزیزان نسبت به انقلاب اسلامی و نظام نموده است.

سرگرد رضا حیدری راد در بین عشایر تیره ایمانلو طایفه دره شوری ایل قشقایثی در محله تنگک ۳ بوشهر بیان کرد عشایر در تمام مراحل انقلاب ونظام ذخیره بوده ومی باشد. وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه وگرامیداشت دهه بصیرت خاطر نشان کرد که سپاه وبسیج حامی مستضعفان جهان ومدافع دستاورد‌های انقلاب در دنیا می‌باشد ودر برابر ظلم وبیداد استعمارگران مانند کوهی استوار مقاومت می‌نماید.

مهندس زهرا دهقانی مسئول واحد بهسازی امور تولید اداره کل امور عشایر استان بوشهر گفت: ما خود را موظف به ارائه خدمات به عشایر عزیز استان می‌دانیم و در حال توزیع پنل‌های خورشیدی بین عشایر با اولویت کسانی که قبلا دریافت نکرده اند هستیم.

در پایان جلسه تعدادی کمک‌های معیشتی مومنانه با حضور مسولین در بین عشایر منطقه توزیع گردید
دیدار مسئول بسیج عشایر استان بوشهر با عشایر تنگک
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار