فرمانده بسیج جامعه زنان سپاه بوکان گفت :عمل به توصیه‌های شهید سلیمانی انقلاب را از شر دشمنان مصون نگاه داشته و بر اقتدار و عزتش می افزاید.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۶۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

 مریم‌ مرتضوی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوکان، ضمن سخنانی در خصوص شهید گرانقدر جهان اسلام شهید سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم ، به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود رسید و طبق باور وی و باور همه ایرانی ها شهیدان همیشه زنده هستند و قاسم سلیمانی تا ابد در دل همه ایرانی ها زنده خواهد ماند.

.وی بیان کرد: شهید سلیمانی با شجاعت، اخلاص و با تدبیر در عرصه‌های نبرد علیه باطل حضور داشت و حماسه‌های ارزنده‌ای در این راه خلق کرد.

فرمانده بسیج جامعه زنان سپاه بوکان در ادامه به برخی ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی پرداخت و گفت: تقوا، ولایت مداری، تدبیر و دشمن‌شناسی از جمله ویژگی‌هایی بود که حاج قاسم را از بقیه متمایز کرده بود.

وی افزود: ترامپ جنایتکار و عوامل مزدور استکبار که با این اقدام ناجوانمردانه، برگ دیگری به صفحات جنایات متعدد خود افزودند، نه تنها با شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، در تضعیف جبهه مقاومت توفیقی کسب نکردند، بلکه با شعله ور کردن آتش انتقام سخت به عنوان مطالبه عمومی ملت های منطقه و جهان، پایه های ظلم و استبداد خویش را متزلزل کردند و امروز منفور جهانیان هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات