فرمانده بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: بسترهای موردنیاز را باید برای بالندگی نسل جوان فراهم کرد.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۰۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جلسه مشترک ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی با سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی امروز با حضور سید محمود صفری فرمانده بسیج دانشجویی استان، رضا خلیل نژاد مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی و کارکنان هر دو مجموعه جهت هم افزایی در سالن جلسات دوم آذر ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه سید محمود صفری فرمانده بسیج دانشجویی استان با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای جوان متعهد، گفت: امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته اند، یکی از بهترین راهکارها در مواجهه با آنها و با سبک زندگی سکولار غربی، تربیت نیروهای جوان متعهد و ارایه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است.

فرمانده بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین از آنجا که همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید حفظ و پاسداری شوند و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی انتقال یابد، تشکیلات دانش‌آموزی می‌تواند به‌ راحتی زمینه این مشارکت و اجرای آن را فراهم آورد.

سید محمود صفری با بیان اینکه برای ارایه الگوی سبک زندگی اسلامی، بالا بودن سطح علمی بسیجیان اهمیت بسیاری دارد، تاکید داشت: یکی از مهم ترین مطالبی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده اند، بحث بالا بردن سطح علم دانش آموزان بسیجی است.

وی افزود: برای ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی، بالا بودن سطح علمی بسیجیان اهمیت بسیاری دارد، بنابراین تربیت دانش آموزان باسواد، پایبند به مبانی انقلاب اسلامی و افرادی که علم خود را در راه رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی ایران صرف می کنند، مهم است به همین دلیل یکی از اولویت های فعالیت بسیج در مدارس باید ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان بسیجی باشد.

صفری با بیان اینکه بسیج دانشجویی ادامه راه بسیج دانش آموزی است خاطر نشان کرد: ما اگر مسیر را به صورت ریل گذاری فرض کنیم، خواهیم دید ادامه راه بالندگی جوان ایرانی در بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی است.

در ادامه رضا خلیل نژاد مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تشکیل این جلسه را به فال نیک می‌گیریم، اظهار داشت: قدمی که امروز برای اجرای برنامه مدون و تحول ساز ما بین بسیج دانشجویی و بسیج دانش آموزی برداشته شده است، قطعا نتایج خوبی را بدنبال خواهد داشت.

وی افزود: جوانان آینده سازان این مملکت هستند و باید متعهدانه در خدمت به انقلاب فعالیت کنند، فلذا تربیت دانش آموزان با تفکر بسیجی بر عهده بسیج دانش آموزی و تربیت آنان برای مدیریت جامعه اسلامی به عنوان مدیر انقلابی در دولت جوان حزب اللهی بر عهده بسیج دانشجویی است.

خلیل نژاد با اشاره به نقش موثر جوان در مسیر رشد و بالندگی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را مرور کنیم خواهیم دید که جوانان و نوجوانان دانش آموز در به ثمر رسیدن نهال نوپای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته و با طلایه داری در جبهه های حق علیه باطل و تقدیم بیش از ۳۶.۰۰۰ شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی ادا نمودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات