خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

عرفی شدن منزلت‌ها خطری بزرگ برای جامعه خواهد بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: عرفی شدن منزلت‌ها خطر بزرگی برای جامعه خواهد بود و این موضوع تاثیرات مهمی را در هدایت سیاسی جامعه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۰۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵

عرفی شدن منزلت‌ها خطری بزرگ برای جامعه خواهد بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام حسین علیی در مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» که در سالن ۹ دی سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد، ضمن تبیین فضائل حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) محور حدیث شریف کساء است.

وی با اشاره به در مقابل هم قرار داشتن جریان انقلابی و جریان غرب‌گرا در کشور گفت: نگاه مادی‌گرا نمی‌تواند توفیقاتی برای کشور و جامعه داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهمیت انتخابات برای کشور گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات اهمیت بالایی برای دشمنان انقلاب اسلامی دارد و به همین دلیل دشمنان از هیچ تلاشی برای دلسرد کردن و کاهش مشارکت مردم در انتخابات دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: عرفی شدن منزلت‌ها خطر بزرگی برای جامعه خواهد بود یعنی به جای اینکه در جامعه نخبگان و علما الگو باشند سلبریتی‌ها محور و الگو قرار می‌گیرند که این موضوع تاثیرات مهمی را در هدایت سیاسی جامعه خواهد داشت.

وی تنها راه پیشرفت و توسعه کشور را قوی شدن در همه زمینه‌ها عنوان کرد و با اشاره به مشکلات اقتصادی کنونی کشور گفت: اگر می‌خواهیم در اقتصاد قوی باشیم باید اقتصاد را از وابستگی به نفت خارج کنیم که اگر در طول این سال‌ها تدریجاً این وابستگی کم می‌شد امروز این مشکلات بودجه‌ای را نداشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار