خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

وصیت‌نامه شهید«سلیمانی» باید سرلوحه کار و عمل مسئولین و آحاد جامعه باشد

تویسرکان- فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: آحاد جامعه و مسئولین باید وصیت‌نامه شهید«سلیمانی» را سرلوحه کار خویش قرار داده و عامل به آن باشند.
کد خبر: ۹۳۱۲۴۱۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

وصیت‌نامه شهید«سلیمانی» باید سرلوحه کار و عمل مسئولین و آحاد جامعه باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در مراسم بزرگداشت شهید «حاج قاسم سلیمانی» که به همت بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی (ع) حوزه بسیج المهدی (عج) در سپاه ناحیه تویسرکان برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه با تأکید بر ترویج «مکتب سلیمانی» اظهار داشت: در وصیت الهی سیاسی سردار سلیمانی قسمت‌های مختلف را ایشان خطاب به آحاد جامعه و مسئولین بیان کرد که لازم است تمام مخاطبان این وصیت و نصایح و فرمایشات سردار شهید را سرلوحه کار خویش قرار داده و عامل به آن باشد.

حجت الاسلام موحدی امام جمعه شهرستان تویسرکان نیز در ادامه ضمن تقدیر از بسیجیان تأکید کرد: هرچه بتوانیم در راستای ترویج «مکتب سلیمانی» بکوشیم، فعالیت مبارکی است چراکه همچنان که سردار نطق، راه، خون و حرکتشان مبارک و با برکت بود همانگونه که رهبری فرمودند تلاش در «مکتب سلیمانی» مساوی با خوشبختی و سعادتمندی است.

فرماندار شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به مکتب و سیره حاج قاسم ابراز داشت: لازم است برای هرکسی که دلسوز نظام است، این فرهنگ و سیره بسیار ارزشمند تبیین شده و به نسل فعلی و آینده منتقل شود.

سیدرسول حسینی با اشاره به سخن شهید «سلیمانی» مبنی بر اینکه «آن دختر با آن ویژگی‌ها هم دختر من است»، بیان کرد: به عنوان فردی که مدتی مسئولیت آسیب‌های اجتماعی را داشتم این جمله برایم جالب و تازه بود و امیدوارم به عنوان یک شهروند بتوانم این جمله را سرمشق خود قرار دهم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) تویسرکان نیز در ادامه به اهداف و ابعاد شخصیتی شهیید «سلیمانی» اشاره و عنوان کرد: تاثیرات حضور این شخصیت برجسته در زمینه‌های مختلف مورد توجه دنیا قرار گرفته است.

احسان هدایت‌زاده افزود: سردار «سلیمانی» دیپلمات برجسته و سربازی ولایت‌پذیر بود که این ولایت‌پذیری در وصیت این شهید بزرگوار موج می‌زند و همه را به تبعیت از ولایت فرا می‌خواند، فرمانده‌ای فرامرزی بود که یک اتحاد در نیروهای نظامی منطقه اعم از فاطمیون و حیدریون و حشدالشعبی و غیره ایجاد کرد و بر تروریست غالب شد و پدری دلسوز برای فرزندان شهدا بود.

وی با اشاره به اینکه این ابعاد شخصیتی را می‌توان هم در وصیت سردار و هم در یوم الله تشییع ایشان دید، بیان داشت: در تشییع سردار دل‌ها احاد جامعه از کشوری و لشکری و بسیجی گرفته تا روحانیت و کاسب و دانشجو، از پیر و جوان تا زن و مرد همگی آمده بودند تا به دنیا ثابت کنند، سردار فقط یک فرمانده ارشد نظامی نبوده و متعلق به یک ایران است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) تویسرکان افزود: هدف از این برنامه تاکید و یادآوری وصیت سردار به اقشار کشوری است که لوح‌هایی بنا به مخاطبان وصیت تدارک دیده شده است.

در ادامه برنامه نیز جمعی از بسیجیان پایگاه بخش‌هایی از وصیت سردار شهید «سلیمانی» به روحانیون را به نمایندگی از قشر روحانیت به امام جمعه شهرستان و نماینده ولی فقیه در سپاه، بخش خطاب به نیروهای مسلح نیز به فرمانده انتظامی و سپاه شهرستان، همچنین به نمایندگی از سیاسیون کشور لوح مربوط قشر سیاسیون به فرمانداری شهرستان تقدیم شد.

در پایان نیز جمع بسیجیان پایگاه با مراجعه به ستاد انتظامی شهرستان و فرمانداری و حوزه علمیه، بسته‌های فرهنگی و بهداشتی را بین مخاطبان وصیت نامه سردار دل‌ها توزیع کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات