خبرهای داغ:
همدان- امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: تربیت دانش‌آموزان انقلابی، ایثارگر و استکبارستیز همچون شهید «محمد رسول رضایی»ها بین نسل‌های آینده و به ویژه قشر نوجوان و دانش‌آموز امری ضروری است.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۳۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

ضرورت تربیت دانش‌آموزان انقلابی، ایثارگر و استکبارستیزبه گزارش خبرگزاری بسیج، یادواره شهید «محمدرسول رضایی»، شهید شاخص سازمان بسیج دانش آموزی کشور در سال ۹۹ در سالروز شهادت این دانش‌آموز ۱۳ساله بسیجی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، اقشار مختلف مردم شهرستان، به ویژه خانواده معظم و معزز شهید و نیز جمعی از دانش‌آموزان بسیجی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیتی محدود در مسجد جامع شهرستان اسدآباد برگزار شد.

امام جمعه شهرستان اسدآباد در این مراسم ضمن پاسداشت مقام شامخ شهداء به ویژه شهید «رضایی» بر ضرورت تداوم راه امام (ره) و شهدا به خصوص روحیه استکبارستیزی و تبعیت‌پذیری از ولایت فقیه که در وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است، تأکید کرد.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با اشاره به نصب تصویر مبارک این شهید عزیز در اتاق ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) افزود: تربیت دانش‌آموزان انقلابی، ایثارگر و استکبارستیز همچون شهید «محمد رسول رضایی»ها بین نسل‌های آینده و به ویژه قشر نوجوان و دانش‌آموز ضرورت امروز جامعه است.

وی در این مراسم که با حضور ارزشمند و معنوی مادر بزرگوار شهید همراه بود، تقاضای شفاعت برای جمع حاضر از این مادر گرامی شهید داشت.

در ادامه نیز از کتاب «زندگینامه شهید محمد رسول رضایی» با عنوان «محمدرسول آن مرد کوچک» که توسط خانم بگزاده گردآوری و به رشته تحریر درآمده بود با همراهی امام جمعه و مسئولین استانی وشهرستانی با دست مادر بزرگوار شهید «محمد رسول رضایی» رونمایی شد.

در پایان مراسم نیز با اهدای لوح سپاس و هدیه از خانواده شهید «محمدرسول رضایی» تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات