تشت رسوایی بی‌بی‌سی و بی‌بی‌سی‌نماها زمانی از بام افتاد که مینو محرز در مصاحبه ای اعلام کرد کاملا با نظر رهبر انقلاب اسلامی در خصوص واکسن خارجی موافق است.
کد خبر: ۹۳۱۳۹۴۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ، با شیوع ویروس کرونا در سال گذشته، آنچه از ابتدا برای همگان سوال بود اینکه آیا این ویروس کشنده درمان یا واکسنی خواهد داشت؟ آیا اصلا تولید واکسن برای مقابله با این بیمازی امکان پذیر است؟ اما ایران به درخشش در اوج سختی‌ها شهرت گرفته و بر خلاف باور بسیاری از کسانی که همیشه نگاهشان به دست جنتلمن‌های خارج نشین بسته شده است، ایران از همان روز‌های آغاز ورود کرونا تولید واکسن را در دستور کار قرار داد.

در هفته‌های اخیر زمانی که ایران همپای بسیاری از کشور‌های مدعی، اولین تست بالینی و انسانی واکسن کرونای خود را در مقابل چشمان دنیا انجام داد هنوز عده‌ای در باورشان نبود که ایران به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های تولید واکسن در جهان در دستیابی به واکسن کرونا توانسته است موفق عمل کند.

اشک‌های تمساح رسانه‌های بیگانه و معاند در خصوص عدم توانایی ایران در خرید یا دستیابی به واکسن کرونا از یک سو و مظلونمایی‌ها و سنگ اندازی‌های غرب گرا‌های داخلی برای این موضوع هم از سوی دیگر به گونه‌ای رفتار شد تا سلامت مردم را برای اهداف سیاسی و اغراض شوم ضد ایرانی به گروگان بگیرند، اما شاهکار دانشمندان ایرانی در تولید واکسن و توانمندی جوانان این سرزمین، امید و عزت دوباره برای ملت ایران به ارمغان آورد.


در بحبوحه لجن پراکنی‌های رسانه‌های ضد ایرانی، چون بی بی سی، رهبر معظم انقلاب با تدبیر هوشمندانه، ورود هر گونه واکسن از آمریکا و انگلیس و هر واکسن غیر قابل اعتمادی را ممنوع اعلام کردند که بعد از فرمایشات ایشان، از غیر قابل اعتماد بودن واکسن فایرز اسرار زیادی رو شد و حتی بسیاری از کشور‌ها واکسیناسیون خود را متوقف کردند!

اما حتی در اوج بی اعتمادی دنیا به واکسن آمریکایی، رسانه‌های خبیثی، چون بی بی سی از لجن پراکنی علیه ملت ایران دست برنداشتند البته ماهیت این بوقچی‌ها جز این نیست و انتظار هم بر همین است، اما آن چه باید گفته شود روشن‌تر کردن خباثت این دست مدعیان به اصطلاح رسانه است.

بعد از دستور رهبر معظم انقلاب بر ممنوعیت واکسن آمریکایی، مطلبی بر روی خط رسانه‌های معاند قرار گرفت که تا به زعم خودشان هدف اولیه تشکیک در این تدبیر هوشمندانه رهبری را رقم بزد، بی بی سی با انتشار مصاحبه‌ای به نقل از خبرگزاری برنا مدعی این می‌شود که مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا دستور رهبری را رد کرده است.

خوش باوری این شیپورچی‌ها تا جایی پیش رفت که برای جریان سازی بیشتر این مطلب چندبار در همان روز منتشر شد!

عجیب‌تر از لجن پراکنی‌ها بی بی سی همراهی و هم نوایی لحظه به لحظه برخی رسانه‌های به اصطلاح داخلی با کانال هایی، چون بی بی سی بود بطوریکه در این رابطه یک خبر هم از بی بی سی عقب نماندند و به لحظه پشت سر این رسانه تروریستی حرکت کردند!


اما تشت رسوایی این مدعیان راستگویی که با قیافه‌ای حق به جانب که همیشه علیه ملت ایران گام برداشته اند زمانی از بام افتاد که مینو محرز در مصاحبه‌ای ضمن تکذیب این مطلب نه تنها اعلام کرد که کاملا با نظر رهبر انقلاب اسلامی موافق است بلکه مصاحبه منتشر شده را مربوط به قبل از دستور رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

مینو محرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج نیوز گفت: با هیچ رسانه‌ای هیچ گفتگویی نداشتم و ادعای بی بی سی را کلا تکذیب می‌کنم.

وی افزود: کاملا مخالف ورود واکسن خارجی هستم، زیرا هیچ کدام به نظر علمی تایید نشده است، امیدم به واکسن تولید شده د. داخل است و می‌توانیم مردم خود را درمان کنیم دو ماه پیش با یک خبرگزاری داخلی مصاحبه داشتم و حرف‌ها قبل از مواضع هوشمندانه رهبری و تولید واکسن ایرانی بوده است، اما متاسفانه هدفمند منتشر شده است.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد: نظر من با نظر رهبر انقلاب همسو است و به هیچ عنوان به واکسن‌هایی که از نظر علمی تایید نشده است نمی‌توان اعتماد کرد.

امروز ایران با اعلام توانایی در تولید ماهانه ۱۴ میلیون دوز واکسن کرونا آب پاکی را بر روی دست رسانه‌های مغرض و معاند ریخت و گویا آخرین حربه بی بی سی و بی بی سی نما‌ها برای ایجاد رعب، وحشت، ناامیدی و تشکیک ملت ایران علیه کشور و رهبرشان به سنگ خورد هر چند که ملت ایران همیشه ثابت کرده اند پشتیبان رهبر و نظامشان بوده اند.

آنچه در میان جنجال سازی و هیاهو‌های بوقچی‌ها انگلیسی داخلی و خارجی بیشتر از همه نمایان است اینکه انقدر دست این رسانه‌ها بر علیه ملت ایران خالی شده که به مضحک‌ترین سوزه‌ها نیز چنگ اندازی می‌کنند و با وجود انکه می‌دانند تیرشان به سنگ می‌خورد، اما برای کاسه لیسی سیاسیون انگلیسی و آمریکایی این بازی‌های از پیش شکست خورده خود را ادامه می‌دهند.
یزدرسا/
 
ارسال نظرات