خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان عنوان کرد

ضرورت اقناع نسل جوان و بصیرت‌افزایی در فضای مجازی و حقیقی

همدان- مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان اقناع نسل جوان و بصیرت‌افزایی در فضای مجازی و حقیقی را به عنوان یک ابزار مهم و استراژیک برای شناساندن انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۸۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲

ضرورت اقناع نسل جوان و بصیرت‌افزایی در فضای مجازی و حقیقیبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در آموزش و پرورش ناحیه یک همدان برگزار شد.

مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان در این جلسه ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به نقش بی‌بدیل امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن شجره طیبه انقلاب اسلامی و شکست رژیم طاغوت و فرار شاه ملعون اشاره کرد و اظهار داشت: سکانداری انقلاب به دستان گوهربار ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) یک نعمت پربرکت برای ملت ایران اسلامی است.

مجید کرمی همچنین اقناع نسل جوان و بصیرت‌افزایی در فضای مجازی و محیط حقیقی را به عنوان یک ابزار مهم و استراژیک برای شناساندن انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر مورد تاکید قرار داد.

معاون پرورشی ناحیه یک نیز برنامه های پیشنهادی را مورد بررسی قرار داده و بیان کرد: شاخص‌ترین برنامه دهه فجر امسال نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان فرزانگان است که به صورت زنده نیز از شبکه استانی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات