فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: از برکات خون شهدا و حاج قاسم است که در قلب کاخ سفید فتنه‌ای بر پا می‌شود که آمریکا را به اضمحلال می‌کشاند.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۹۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار نظری در یادواره شهدای محله طلاب مشهد و شهید حسن علیمردانی فرمانده گردان روح الله که با حضور فرمانده ناحیه مقداد، کارکنان و بسیجیان ناحیه، خانواده شهدا و دیگر آحاد ملت در مسجد رضوی منطقه طلاب برگزار شد، گفت: شهدا در طول تاریخ زنده و ابدی هستند. آن‌ها برای آرمانشان و آرمان نظام و انقلاب جنگیدند که به فرموده امام حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی با بیان اینکه مهمترین شعار انقلاب ما "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" است، افزود: در این انقلاب به برکت شهدا این شعار در همه زمینه‌ها محقق شده است.

وی ادامه داد: امروز ما استقلال فکری، نظامی و سیاسی داریم و با یاری خدا استقلال اقتصادی هم به دست خواهد آمد و امروز انقلاب ما در دنیا حرف برای گفتن دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: امروز آمریکا هیچ ایده و فکری ندارد که جوامع بشری آن را بپذیرند و از برکات خون شهدا و حاج قاسم است که در قلب کاخ سفید فتنه‌ای بر پا می‌شود که آمریکا را به اضمحلال می‌کشاند و این برکات و رزق حساب نشده است که آمریکا را از درون متلاشی می‌کند.

سردار نظری با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و دهه فجر، منطقه طلاب مشهد را یک منطقه نمونه از نظر مجاهدت و مبارزات قبل از انقلاب و هنگام جنگ برشمرد که شهدا و سرداران زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

سردار شهید حسن علیمردانی فرمانده شجاع قرارگاه کربلا در سال ۱۳۳۲ در یکی از روستا‌های تربت جام دیده به جهان گشود. در دوران پیروزی انقلاب در صف مبارزه با طاغوت و در دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه با دشمن بعثی بود. این شهید گرانقدر در بهمن ماه ۱۳۶۰ بعد از مدت‌ها مجاهدت و پاسداری در راه حفظ کیان اسلام در تنگه چزابه شهد شیرین شهادت نوشید.

خراسان رضوی با دارا بودن حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس، ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها