خبرهای داغ:
فرمانده بسیج جامعه زنان سپاه بوکان:

سبک زندگی فاطمی در جامعه باید نهادینه سازی شود

فرمانده بسیج جامعه زنان سپاه بوکان گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن بیش از ۵۰ عنوان برنامه به همت حوزه های بسیج خواهران این سپاه اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۴۱۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، مریم مرتضوی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: امام خمینی (ره) یک نگاه متعالی نسبت به زن داشتند و مدلی از حضور اجتماعی زن را به جهان معرفی کردند که این مدل صرفاً در انقلاب اسلامی ارائه شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های بسیج جامعه زنان برای هفته زن و مادر، گفت: یکی از محوری ترین برنامه های ما برگزاری جشن میلاد کوثر با موضوع سبک زندگی فاطمی و تبیین نقش زن در انقلاب اسلامی است که این برنامه در ۱۵ بهمن ماه باحضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 مرتضوی گفت: محوری ترین برنامه در هفته زن و روز مادر، جشن میلاد کوثر بود که برمبنا و موضوع سبک زندگی فاطمی تبیین الگوی سوم زن و نقش زنان در انقلاب اسلامی برگزار شد.

مرتضوی گفت: افتتاح برنامه طرح فدک توسط حوزه حضرت خدیجه(س)، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع آسیب های اجتماعی، پخش کلیپ و بروشورهای موضوعی، برگزاری مسابقات ورزشی بین تیم های خواهران در رشته های دارت، طناب کشی و تیراندازی با اسلحه بادی در حوزه ها و پایگاه ها، دیدار با خانواده های معظم شهداء و تجلیل از مادران و همسران شهداء، حضور در گلزار شهدای شهرستان، برگزاری جلسات صالحین و اهداء جهیزیه به نوعروسان از سایر برنامه های اجرایی در این هفته بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار