خبرهای داغ:
جانشین سپاه بوکان:

عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان وحدت است

جانشین سپاه بوکان وحدت را عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان دانست.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۰۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار قاسم کرم امروز در ویژه برنامه دهه مبارک فجر که در حوزه شهید صفرزاده قره کند برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر یادآور شور و شعور انقلابی مردم غیور و باصلابت ایران اسلامی است، که به امر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، در میدان مبارزه حق علیه باطل حاضر شدند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن بهار انقلاب ، ایام الله دهه فجر را مرهون ایثار شهدای گرانقدر انقلاب دانست و بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی روزهای جانفشانی و ازخودگذشتگی فرزندان ملت را که در تمام نقاط میهن اسلامی برای برافراشتن پرچم نظام مقدس اسلامی بپا خاستند و با خون خود درخت تناور انقلاب اسلامی را بالنده تر کردند را فراموش نخواهد کرد.

جانشین سپاه بوکان ادامه داد: امروز وظیفه همه ما پاسداری و حراست از دستاوردها و آرمان‌های شهیدان والامقام آن دوران است.

سرهنگ کرم زاده ضمن اشاره به شرایط حساس کنونی در منطقه، افزود: دشمنان ملت از هر فرصت کوچکی برای لطمه زدن به میهن و نظام استفاده می کند و ما باید ضمن حفظ ارزش‌های نظام و انتقال آن به نسل‌های آینده، و حرکت در مسیر رهبری و ولایت فقیه، از آرمان‌های شهداء دفاع کرده و با وحدت خود توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

 

درمان جسمی و روحی اعتیاد باید توام باشد

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدربوکان در نشست پیشگیری از اعتیاد این شهرستان، گفت: اعتیاد یــک بیمارى اجتماعی است که عوارض جسمى و روانى دارد و تا زمانى که بـه علل گرایش بیمار توجه نشود، درمان جسمى و روانى فقط براى مدتى نتیجه‏ بخش خواهد بود و فـــرد مـــعتاد دوباره گرفتار مواد اعتیاد آور می‌‌‌شود.

صارمیان افزود: اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی، هیچ گاه به طور کامل ریشه‌کن نخواهد شد، اما با تدبیر، اندیشه و تلاشى مخلصانه حداقل می‏توان آن را به کنترل درآورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات