خبرهای داغ:

خانواده شهدا در بین ملت ایران جایگاه رفیعی دارند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید طالعی سپاه سلماس گفت: خانواده شهدا در بین ملت بزرگ ایران اسلامی جایگاه رفیعی دارند.
کد خبر: ۹۳۱۹۵۷۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و پیروزی خون بر شمشیر سرهنگ دوم پاسدار محمد خلیلی به همراه اکیپی متشکل از اعضای شورای حوزه با خانواده های شهید جعفر بابازاده، شهید منصور حسنلو، شهید زین العابدین یاقوتی و جعفر بابایی دیدار کرد.

خلیلی در این دیدار با اشاره به ایثار و فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا در راه اعتلای انقلاب و اسلام فرزندان خود را تقدیم کردند.

وی گفت: کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کردند، فقط به خشنودی خداوند متعال فکر می کردند و فقط با خداوند متعال معامله کردند و اجر کارشان را از خداوند طلب می کنند.

این مسئول افزود: شهدا در جوامع اسلامی جایگاه رفیعی دارند و خانواده شان هم مورد احترام آحاد جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، میقات صالحین توسط حوزه مقاومت بسیج شهید طالعی با موضوع بیان دستاوردهای انقلاب برگزار شد.

همچنین مراسم آبروی محله مقابل منزل سردار شهید قربانعلی ابراهیمی با سخنرانی حجت السلام فتاحی مدیر حوزه علمیه امام علی علیه السلام  سلماس  توسط حوزه مقاومت بسیج شهید طالعی نیز امروز برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه جشن انقلاب و تجلیل از رزمندگان و ايثارگران توسط حوزه مقاومت بسیج شهید طالعی به مناسبت دهه مبارک فجر از دیگر برنامه های این ایام می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات