خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

خیرین سرمایه‌های شهرستان نهاوند هستند

نهاوند-فرماندار نهاوند با بیان اینکه خیرین در راستای توسعه شهرستان برآمده‌اند و این بزرگان سرمایه‌های ما و شهرستان هستند، گفت: ظرفیت‌های شهرستان در کنار خیرین معنا پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۰۸۸۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

خیرین سرمایه‌های شهرستان هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی تربیتی شهدای فرهنگی نهاوند اظهار داشت:این افتتاح در شرایطی اتفاق افتاد که در شرایط سخت کرونایی هستیم و باید این کار با حضور بیشتر مسئولین و فرهنگیان انجام می‌شد.

وی افزود: این مجتمع خیّرساز در دو طبقه با ۹۰۰ متر فضا دارای اتاق‌های متخلف،کلاس‌های سمعی بصری، اتاق آزمایشگاه، سالن آمفی تئاتر، سالن ورزشی و ... است که برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان منطقه محروم پای قلعه ساخته شده است.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: خداقوت می‌گوییم خدمت خیرین عزیزی که در همه شرایط سخت در کنار مسئولین بوده و ظرفیت‌های خوبی برای شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه این خیرین در راستای توسعه شهرستان برآمده‌اند و این بزرگان سرمایه‌های ما و شهرستان هستند، بیان داشت: ظرفیت‌های شهرستان در کنار خیرین معنا پیدا می‌کند و آینده شهرستان نهاوند را روشن می‌بینیم.

ناصری با اشار ه به اینکه ظرفیت‌هایی که نتوانستیم به آنها دست پیدا کنیم، توسط خیرین دست می‌یابیم، اظهار داشت: این پروژه‌ با مشارکت حجت‌الاسلام یونسی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و اداره کل نوسازی استان با اعتبار پیش بینی شده ۴۲۰ تومان و زیر بنای ۹۰۰ متر مربع در دو طبقه در سال ۷۸ کلنگ‌زنی شد که ۲۰۰میلیون تومان از اعتبار آن توسط خیر تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان نهاوند در دهه مبارک فجر ۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۱ میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسید.

امام جمعه نهاوند نیز بیان داشت: مردم نهاوند از اوایل انقلاب سختی‌های زیادی کشیده‌اند اما همچنان پای نظام و انقلابشان هستند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: از مجمع خیرین کمال تشکر را دارم که این کانون فرهنگی تربیتی را در این منطقه بنا کردند.

وی گفت: شهرستان نهاوند شهدای گرانقدر بسیاری دارد اما امروز بسیار خرسندیم که این مرکز به نام شهدای فرهنگی نهاوند نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار