خبرهای داغ:

نقش طراحان مدلباس درترویج پوشش ایرانی بی تاثیر نیست

شاهرود_ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: طراحان مد و لباس در ترویج پوشش ایرانی- اسلامی با توجه به نوع فعالیت خود نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۴۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
نقش طراحان مدلباس درترویج پوشش ایرانی بی تاثیر نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل از نمایشگاه مد و لباس که در نگارخانه زرآب برپاشده بود بازدید کردند.
ابوالفضل صادقی نژاد در این بازدید گفت: طراحان مد و لباس در ترویج پوشش ایرانی- اسلامی با توجه به نوع فعالیت خود نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و بخشی از امر مهم فرهنگ‌سازی پوشش عفیف در کشور به دستان این فعالان حوزه تولید محقق می‌شود.
وی افزود:یکی از رسالت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به الگوی و لباس اسلامی است که در این خصوص نمایشگاه‌های مختلفی برگزارشده است.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل افزود: مد نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب پوشاک بانوان دارد و وجود این طرح‌ها می‌تواند تغییری در مد کشور ایجاد کند و به سلیقه افراد سمت‌وسو دهد و عفاف و حجاب بانوان درعین‌حال با خوش‌پوشی پوشاک ایرانی - اسلامی در هم آمیزد.
صادقی نژاد افزود:هنرمندان با نقش‌آفرینی هنری در لباس‌های اسلامی، خلاقیت و نوآوری فوق‌العاده‌ای تولید می‌کنند.
در ادامه رضا مهدیان گفت: نمایشگاه‌های مد و لباس فرصتی را برای معرفی نمونه کار‌های طراحان مد فراهم آورده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت:حمایت از طراحان مد و لباس اسلامی باعث می‌شود تا در آینده نزدیک شاهد تغییر در پوشش ایرانی_اسلامی باشیم.
یادآور می‌شود نمایشگاه مد و لباس اسلامی با هنرمندی سه بانوی هنرمند (بهادریان، باقریان. خلیلی زاده) از اول اسفند به مدت یک هفته در نگارخانه زراب شاهرود از ساعت ۱۵ الی ۲۰ جهت بازدید علاقه‌مندان دائر می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها