خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم؛

امروز مهم‌ترین کار ما در بسیج و سپاه استمرار در عمل و روحیه جهادی است

فرمانده سپاه استان قم گفت: هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم دشمن بیشتر به فکر دسیسه می‌افتد که لازم است با هوشیاری عمل کرده و با توجه به شرایط کشور مهم‌ترین کار بسیج و سپاه استمرار در عمل و روحیه جهادی است.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۳۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) امروز در جشنواره استانی مالک اشتر سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم که در سالن شهید درویش برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام علی (ع) بیان کرد: طبق سخنان فرمانده معظم کل قوا خاصیت اشراف در سازمان؛ پایداری، تقویت و برطرف کردن نواقص در عملکرد است.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ۱۴۰۰ افزود: هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم دشمن بیشتر به فکر دسیسه می‌افتد که لازم است با هوشیاری عمل کرده و با توجه به شرایط کشور که نیازمند استمرار در عمل و تلاش بیشتر در کار کردن هست و امروز مهم‌ترین کار ما در بسیج و سپاه همین محور است، نقشه دشمنان را بی اثر کنیم.

سردار شاهچراغی تصریح کرد:ما امروز نیازمند روحیه جهادی در کار‌ها هستیم تا بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم و این زمانی محقق خواهد شد که تربیت درست انقلابی صورت گیرد و با اخلاص به امور رسیدگی شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت:: انقلاب اسلامی به دنبال زمینه سازی ظهور حضرت حجت است و ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که امام زمان (عج) در هنگام ظهور دیگر به دنبال پادگان آموزشی نباشد و در همین راستا باید خودسازی انجام دهیم و این نیازمند استمرار و تداوم در کار جهادی کردن است.

وی در ادامه اظهارداشت: کم نیستند کسانی که از انقلاب به همه جا رسیده، اما برخلاف آرمان‌های انقلاب عمل می‌کنند؛ همچنین در شرایط کنونی سپاه نیز بیشتر هجمه را به جان خریده، ولی به پشتوانه بسیج بیشتر از هر سازمانی از مردم حمایت می‌کند و به فکر آنهاست.

سردار شاهچراغی بیان کرد: ما در تبعیت از، ولی فقیه باید به همه جوانب و سخنان رهبری عمل کنیم و صرفا قبولی یک بخش تبعیت از رهبری نیست؛ لذا تبعیت و دفاع از، ولی فقیه باید به طور شایسته انجام شود و باید به شیوه مختلف در نشر مکتب اسلام به تبعیت از رهبری عمل کنیم و حتی کسانی که در این مسیر نیستند را با سیره شهدا به این مسیر بیاوریم.

وی گفت: برای حضور محکم و همراه با اقتدار در این میدان نیاز به آن داریم که این جمعیت مومن و انقلابی را در کنار هم با همدلی جمع کنیم و با همکاری و در کنار هم بودن به صورت انقلابی کار و عمل جهادی انجام داده و به رفع نواقص و کمبود‌ها با هماهنگی قاطع برسیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات