خبرهای داغ:
دبیر اجرایی هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی استان همدان:

اعتماد مردم با ایجاد تعامل اجتماعی و عمل به قانون و وظایف کسب می‌شود

همدان- دبیر اجرایی هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی استان همدان گفت: با ایجاد تعامل اجتماعی و درست عمل کردن به قانون و وظایف، مردم به ما بیشتر اعتماد می‌کنند که نتیجه آن اعتماد به نظام است.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۴۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

اعتماد مردم با ایجاد تعامل اجتماعی و عمل به قانون و وظایف کسب می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، کامران حمزه‌ در اولین جلسه اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان اظهار داشت: همه مواردی که در قانون آمده شدنی و قابل اجرا است.

وی با بیان اینکه با حفظ آبرو می‌توان کسی را در انتخابات رد یا تأیید کرد، گفت: بنده با شوراهای همدان و شهرستان‌ها سال‌ها ارتباط داشتم و گاه افراد ارتباطشان با مردم ضعیف است که باید مردمی‌تر باشند.

دبیر اجرایی هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی استان همدان تصریح کرد: با ایجاد تعامل اجتماعی و درست عمل کردن به قانون و وظایف، مردم به ما بیشتر اعتماد می‌کنند که نتیجه آن اعتماد به نظام است.

وی با بیان اینکه مسئولیت برطرف کردن این ایرادات با ما است، ابراز داشت: باید به قانون اشراف داشته باشیم، دستورالعمل‌ها را بخوانیم تا بتوانیم اظهار نظر خوبی کنیم.

حمزه‌ای عنوان کرد: در تایید صلاحیت‌ها باید دقت داشته باشیم تا نکته مبهمی وجود نداشته باشد و کسی را تایید صلاحیت کنیم که هیات بعدی نیز به خاطر واجد صلاحیت بودن وی را بپذیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات