خبرهای داغ:
یک کارشناس علوم دینی گفت: جوانان باید تاریخ اسلام را دقیق مطالعه کنند.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۱۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، جشن ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام در گردان حضرت ولیعصر (عج) سپاه سلماس با حضور رزمندگان اسلام برگزار شد.

حجت الاسلام حسین مرزی روحانی گردان ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب و ولادت امام المتقین حضرت علی(ع)، اظهار داشت: ماه رجب به خاطر ایام اعتکاف، ولادت، شهادت و مبعث عظمت زیادی دارد، ماه رجب که فرا می رسد، فرشته ای از آسمان فریاد می زند که خوشا به حال اهل ذکر، شب زنده داران، ماهی که خداوند تبارک و تعالی می فرماید « ماه رجب ریسمان میان من و بندگانم می باشد».

روحانی گردان حضرت ولیعصر (عج) سپاه سلماس گفت: پیغمبر اسلام به مولا علی علیه السلام فرمودند «خداوند بزرگ آیه و نشانه ای برای حقانیت و معارف آیه ای بلندتر از تو ندارد، جای جای زندگی ات معجزه است، به دنیا آمدنت، کودکی، بزرگسالی، امامتت، فضائلت و همه ی خصوصیاتت معجزه است و خداوند در عالم خیری بالاتر از تو ندارد».

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند: انا مدینه العلم و علی بابها؛ من شهر علم هستم و کلید ورود به این شهر علی(ع) است، متاسفانه آن زمان کسی امام علی(ع) را درک نکرد و از وجود گهربار ایشان آن طوری که می بایست استفاده نکرد.

مرزی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید از تاریخ درس عبرت بگیریم باید چشم و گوش‌مان به دهان ولی امر زمانه خودمان باشد، هر چه داریم از تمسک به ولایت ائمه معصومین (ع) و ولایت فقیه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات